-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


lördag, oktober 3

Update

Dietvecka 13
- completed


Dagens vikt: 54.7kg

Vikt nedgång denna vecka ( v.13 ) : - 0.8 kg
Vikt nedgång totalt: - 12.5 kg

>> 9 weeks out
Yes tiden rusar förbi och vikten fortsätter neråt - tack och lov!
Man märker att inget är gratis iallafall, för det gäller att kämpa varje dag, men visst det har gett resultat.

Ligger redan före min tidsplanering i viktnedgång redan och förhoppningsvis om allt går enligt planerna framöver kommer jag slippa stressa mig ner i vikt ju närmre tävling jag kommer. MEN för att jag ska kunna "slappna" av lite mer krävs det att jag hinner komma ännu lägre i vikt, hehe.
Många gånger behöver man gå ner mer än man tror så det är alltid bra att ha några/någon extra vecka på sig i slutet för att inte stressa upp kroppen.

Yes, nu kör vi på people
- 13 weeks completed, 9 weeks to go!!!


Yeah Buddy, Nothing but a peanut!!

4 kommentarer:

  1. Heeej tjejen!

    Ja, jag var liiite osäker först om det var du eller ej... Men jag tänkte vad 17 jag kan inte göra annat än göra bort mig... Å det är jag jue bra på... ;) Mitt i allt så tappade jag jue bort ditt namn oxå så det blev "fröken Örebro"... :D Hnn jue som sagt var bara säga några ord i röran... Kanske tur det för jag kan pladdra på rätt så bra... :P

    Ha en härlig vecka du med! Kraam!!

    SvaraRadera
  2. Tappar bort bokstäver här iustället ser jag haha... Hann ska det jue vara... :)

    SvaraRadera
  3. Mari:
    Ja VI kör Hårt!!!

    zuzibuz:
    Hello bebbe!!
    Haha inte gjorde du bort dig inte, snarare tvärtom om, hihi :D
    Jo, haha du presenterade dig själv som "fröken karlstad" dessutom, så gullig du är :D
    Hur ser det ut med FF för din del då? Blir det någon tripp?
    Stor kraam!!

    SvaraRadera