-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


fredag, oktober 30

Me and my confessions

Part 1

Det ÄR tungt, tufft, kämpigt och extremt krävande just nu men jag kämpar verkligen på och försöker se ljuset som för tillfället befinner sig låång låångt bort i tunneln just nu.

Ingen har sagt att det är lätt att hålla en tävlingsdiet, och man kan verkligen komma in i djupa perioder då man får kämpa extra mycket med sig själv och alla känslor som bryter loss.
Känner mig oerhört trött i kroppen, magen skriker efter mat och humöret svänger.

Känns verkligen som inget vill bli som jag vill att det ska vara... oavsett hur hårt jag sliter eller hur gärna jag än försöker vända det negativa som omger mig just nu till positiva tankar.

Vågen vill inte vara min vän just nu och alla dietspöken träder fram så fort jag tittar i spegeln
då jag verkligen försöker strunta i siffrorna på vågen... men jag skulle bara ljuga eller spela en roll om jag sa att jag mår bra fullt ut och att allt är alldeles toppen.
Nej nu är det faktiskt inte så, jag är inte på topp MEN det jag vet till 100 % nu är jag jag tänker inte ge upp med att finna min inre glädje och inre ro!!
Jag vet att mycket sitter hos mig själv, då jag är väldigt kritisk och kräver mycket av mig själv, att det faktiskt ser bra ut men det är inte alltid vi ser vad som verkligen är.

Jag vill, jag tänker och jag SKA se till att vända på denna onda energi och lyckas.
Ooh känns redan bättre efter att ha "lättat" på hjärtat.


Trevlig helg på er!

3 kommentarer:

  1. Heja,heja,HEEEEEJJA Sashli!
    Vi alla vet att det går upp och ner mot slutet men du har kämpat på som en gnu ju!!!
    Tänk vilka resultat du har! Du blir bara bättre och bättre ju längre tiden går även om du själv ser något helt annat i spegeln.
    Du kommer rocka FETT, i know so.
    Jag sänder mina styyyyrkekramar till dig gumman!

    SvaraRadera
  2. Jag vet preciiiis hur det känns vännen, men vi fixar det här!!! Och fy satan så kul vi ska ha sen då :oD

    Kämpa kämpa kämpa!
    *Kramar om*

    SvaraRadera
  3. Denicé:
    TACK för dina fina ord gullet!! Värmer verkligen ska du veta. Jag är totally blinded just nu så min kära/stackars/grymma-coach/love är mina ögon som tur är..
    Ska göra mitt bästa och se till att vara mitt bästa dessutom!!
    Power kram tillbaka!

    Lina:
    Jaaa - VI ska fixa detta och inte nog med det, det kommer bli grymmare och ha roligare än någonsin!!
    Hang in the du med!!
    STOR KRAM

    SvaraRadera