-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


söndag, november 1

Good morning

- OK, I´m ready



Dagens planerade träning

  • Morgoncardio - 90 min powerwalk
  • Kvällscardio - 40 min intervall crosstrainer/90 min powerwalk
_____________________________


Torsdagens träning

Morgoncardio - 40 min intervall crosstrainer

Gym - Armar
Kvällscardio - 40 min HIIT stairmaster

Fredagens träning
Morgoncardio - 40 min intervall crosstrainer
Gym - Axlar
Kvällscardio - 40 min intervall crosstrainer

Lördagens träning
Morgoncardio - 40 min intervall crosstrainer
Gym - Ben

Here We Go ; )


3 kommentarer:

  1. Hej Sashli! :)
    Du anar inte hur glad och peppad jag blev av din kommentar!
    Tack så mycket tjejen, jag bugar och bockar ödmjukt!

    Ska minsann följa dig nu också! :D
    Ska bli riktigt kul att se på fitnessfestivalen!

    Ha en bra dag och keep up the good work!
    Massa kramar!
    /Malin
    "Dietparner in crime" tillbaka ;)

    SvaraRadera
  2. Hel rätt inställning! Yiiiiihaaaaaa!
    Go sashli,go sashliiii =)
    kram!

    SvaraRadera
  3. Malin:
    Hallå där :)
    Gud så underbart att kunna göra någon glad under diet tider, haha.
    Äsch var bara ärlig mot dig tjejen.
    Nu kör vi på och håller koll på varandra, så ses vi ju på FF dessutom!
    Kram right back at ya ;)

    Denice:
    Hihihihi - DU ÄR SUPER med allt stöd gumman!
    Fet härlig KRAM! :D

    SvaraRadera