-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


tisdag, september 29

Put your mind in to it

and make it happen!

Idag känns det mycket bättre än igår och jag fortsätter kämpa.

Så kul att få läsa hur alla som ska tävla på SM håller på och förbereder sig, med tömning, träning, diet, sista sakerna att handla osv.. tävlingsnerverna får sig en knuff kan jag lova.
Snart står de där och får visa upp sig på scen.... ooooooh vad kul!!
Kan känna doften av tävlingsfärg ända hit, haha!

Nu är det mindre än 10 weeks out till FitnessFestivalen och när jag tnker efter så pirrar det i hela kroppen!! Jag vill att det ska vara NU men endå inte då formen har en bra bit kvar att slipa på... men jag LÄNGTAR och ser fram emot den helgen!

Det jag kan däremot göra nu är att fokusera på nuet, min diet och att göra förbättringar, för snart innan jag ens hunnit blinka är det dags att ställa sig på scen!!
!


Dagens träning
Morgoncardio - 60 min [40 min intervall crosstrainer + 20 min cykel]
Gym - rygg
Kvällscardio - 40 min intervall crosstrainer


Riktigt bra pass med mycket kontakt och tunga vikter - känns redan i ryggen.
Underbart att styrkan har hållt i sig under denna diet hittills. Jag har t.o.m blivit starkare... så häärligt!!
Dags att natta kudden då en ny dag väntar imorgon!



Here we Go Baby!!

2 kommentarer:

  1. KÖR HÅRT NU FREAKY SASH!! Kommer stå med bamse micke och skrika på dig!
    JAK ER SNEL HEST!
    Fokusera, motivera, NÅ MÅLET!

    THOMPALOMPA

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHAHA - You are a sick man TompaLompa, Me likeee!! :D
    Bara ni inte ropar JAK ER KÅT HEST, haha!
    OH YEAH I´m gonna fight all the waaay!!

    I WILL!!

    SvaraRadera