-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


måndag, september 14

Hey yoo

HERE WE GO!!!


Fullt upp, all day long! Känner mig som fröken duracell med eld i baken och 1000 saker att göra samtidigt, haha - busy bee!
Från träning till skola, och från skola till träning med jobb vid sidan om vissa dagar, så visst är det tufft, men men bara att göra det bästa av situationen. Det är ju trots allt självvalt att dieta och göra denna tävlingssatsning.
Då var examination 1 avklarad i fredags och nu på fredag väntar examination 2 i skolan.


Dagens träning
Morgoncardio -
80 min [40 min intervall + 20 x 2 min cykel]
Gym - bröst
Kvällscardio - 40 min intervall på stepp


Nothing to do but to do it!

2 kommentarer:

  1. Grymmast är du Baby! Älskar dig!

    SvaraRadera
  2. Jag älskar dig LOVE!!
    Tillsammans är vi grymmare än så! :D

    SvaraRadera