-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


söndag, september 13

Fighting on

12 weeks out - Fitness Festivalen 2009

Nu börjar veckorna försvinna och tävlingen närmar sig med små steg. Tiden går snabbare än man tror ibland och snart innan man vet av det är det dags att börja förberedelserna inför tävlingshelgen.
Just därför känns det oerhört skönt att ha lugnet i sig när det kommer till vad diet, träning, planering och viktnedgång heter. Formen är god i dagsläget för att vara 12 weeks out och allt har gått enligt planerna och även bättre än förväntat denna gång.
Jo självklart har jag slitit och fortfarande sliter minst lika hårt denna gång och inget annat, så det är inte lätt att köra på med mitt upplägg
, men jag trivs där jag är just nu.

Gårdagen var så otrolig mysig och det var så skönt att koppla av och njuta av dagen. Underbart sällskap av min Mike, fantastisk god mat, filmmys och avkoppling gällde hela dagen igår så bättre kunde det inte bli.

Efter en härlig och lång sovmorgon var det dags att piska framsida lår på gymmet, fyfan säger jag bara, haha - Shit vilket mördarpass!!

Dagens träning

Morgoncardio - 60 minuter intervall, crosstrainer
Gym - quads
Kvällscardio - 60 minuter intervall, steppmaskin

Yes, bara att jaga de nya målen som väntar denna vecka
- here we GO!

3 kommentarer:

  1. Du är grym snyggo!
    Åååh så vi längtar :)

    SvaraRadera
  2. hei hei kan du legge ut din diett el sende den på min meil kansje??

    klemmer fra karen

    SvaraRadera
  3. Julia:
    Hej söta du :O)
    Alltid lika peppande att se dina inlägg gumman!!

    Karen:
    Hallå där tjejen!
    Menar du exakta fördelningen och kalorier eller mer i stora hela? :O)
    Kram på dig med.

    SvaraRadera