-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


onsdag, september 16

Go Go Go

Burn it baby - Burn THAT FAT

Gasen i bott och jag kör på som vanligt. Bara för att jag inte hunnit uppdatera här så betyder det inte att jag inte kör på som den tok jag är, haha.
Det går riktigt bra nu faktiskt och motivationen är på sin plats.
Tufft som tusan vissa stunder, men bara att bita ihop och ge allt.


Gårdagens träning

Morgoncardio - 40 minuter intervall, crosstrainer
Gym - rygg
Kvällscardio - 40 minuter intervall, crosstrainer

Underbar ryggpass igår, sjukt bra kontakt och härlig pump/tryck i ryggen.
Så härligt att styrkan fortfarande är på topp och jag strävar efter att hålla den bra länge till, fram till sista veckan då alla förberedelser startar ska jag se till att öka i styrka.

Dagens träning
Morgoncardio - 40 minuter intervall, crosstrainer
Gym - hamstrings, vader
Kvällscardio - 40 minuter intervall, crosstrainer


Lika bra pass idag, tufft som tusan men grymt effektivt - loved it!


Dags att förbereda inför morgondagen nu. Ännu en fullspäckad dag som väntar
>>
Cardio - träning - skola - jobb - cardio *puuuuh*
Here we Gooooooooooooo!!

2 kommentarer:

  1. Du vet att vi stöttar i de tuffa tiderna! Du gör de så bra sashli, bara att gasa på och se när du kör om ditt motstånd. :)

    /k

    SvaraRadera
  2. Thaaaanks K :D
    Oh I will Buddy!!!
    Härligt att ha ditt stöd K!

    ;O)

    SvaraRadera