-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


lördag, september 19

Update

Dietvecka 11
- completed


Dagens vikt: 55.5kg

Vikt nedgång denna vecka ( v.11 ) : - 1.2 kg
Vikt nedgång totalt: - 11.7 kg

Det går bra nu, kompis det går bra nu =) haha


Wohoo - 11 weeks out baby!
Denna vecka har det blivit träning nonstop alla dagar sön-lör, 3 pass om dagen
- morgonintervall
- styrketräning
- kvällsintervall

Otroligt nöjd med all prestation och resultat för veckan som gått, både med diet och resultat samt styrketräning och prestation på gymmet.
Visst lite för stor viktras denna vecka, men det jämnar ut sig mot förra veckan så jag är inte så orolig. Har ju inte direkt tagit det lugn heller under veckan som varit, haha så det är inte konstigt.
Efter veckans resultat ligger jag ännu bättre till och före min planering, så det känns riktigt riktigt nice!!

Ny version av Petter låt, haha =) a la Sashli style

Uh, uh
Uh
Ishi

Vers 1:
Checka min stil
För jag är så precis så jag gör vad jag vill
Pressar skrot och sånt, och jag håller mig till gym
Bränna fett, och håll diet, och chill
Samma eviga game for every day
Walka runt med en proteindunk
Syssla med nåt grymt som i regel är tungt
som är fett som fan utan skador på gym
Har jag fått resultat har jag kämpat för det
Alla vet vad jag går för, står för
Inte hon som ger upp när det blåser
Ligger på lika hårt som en stalker
tills jag nått mitt mål som jag låser
Social kameleont, passar in i alla kretsar
Ta det lugnt, jag är ingen quitter när jag dietar
Handen på shakern, skrik högt när du drar nu

Fuck off, nu kör vi... det går bra nu

Refräng:

Dieten
rullar som det ska
[det går bra nu]
Isolate
och amino i mitt glas
[det går bra nu]
Kycklingfile på mitt fat
[det går bra nu]
Det går bra nu, kompis, det går bra nu
[Jag sa]
dieten
rullar som det ska
[det går bra nu]
Grabbarna är med när jag tränar
[för det går bra nu]
Släng upp en hand om du känner det
[går bra nu]
Det går bra nu, kompis, det går bra nu



4 kommentarer:

  1. Hahaha, du är för skön gumman!
    Fan va bra jobbat!!!
    Nu sliter vi vidare mot grymmaste formen!!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. HAHAH - skrattar högt här hemma; fan vad skön du är gumman! :)
    Kör hårt nu för tusaaan! Grym är du.

    BIG HUGS

    SvaraRadera
  3. Hahaha härligt att kunna ge er ett gott skratt tjejer :D

    Lina:
    Tack vännen!!
    Oh boy vad grym form VI ska ha!!
    Yes, nu kör vi på i full fart. Underbart att kunna stötta varandra såhär :)
    Kram på dig!

    Julia:
    Hihi tack söt!
    Ger allt och nu jäklar är jag taggad till 100%.
    Ska köra hårdare än hårdast :P
    Massa kramar på dig!

    SvaraRadera