-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


torsdag, augusti 13

Working hard

- at the gym

Slut, död, mosad, överkörd, overloaded, dead, finito....

Haha skulle kunna fortsätta i evigheter över hur jag känner mig efter dagens axelpass.
MY GOD vilket intensivt och samtidigt tufft pass, men jag älskade upplägget, övningarna och hur hårt Mike körde med mig. Hade sån grym kontakt och pump idag i mina axlar - det var en fantastisk känsla!!

Dagens träning
Morgoncardio - 40 minuter intervall på crosstrainer

Styrketräning - axlar

Kvällscardio - 40 minuter intervall på steppmaskin


Vågen denna vecka har visat på + under hela veckan, men formen har blivit bättre enligt Mike, så jag litar på hans ord till 100%.
Vet troligen vad vätskan beror på vilket borde släppa till nästa vecka.

Ja ja, jag kör på som vanligt utan att försöka stirra mig blint på vågen, vilket är lättare sagt än gjort tyvärr!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Annars är det min Mikes födelsedag idag och vi har firat honom nu på kvällen.
Överraskade honom med sång, tårta, ljus och handplockade blommor imorse - mysfaktor 1 kan jag lova!!




3 kommentarer:

  1. Grattis ifrån mig med till coachen å mannen i ditt liv!! :) Hoppas att allt är bara bra med dig/er!!

    Det var inte dumt alls... Hade till å med pippisar utanför fönstret som väntade på smulor... Dom fick knäckebröd av mig... ;)
    Du kan jue göra detta i en lightare variant så att du kan käka det på diet... Skippa brödet å ta vitkålsblad eller gör proteinbröd... Äggvitor istället för ett helt ägg... Kyl å värm "stripsen" så blir det långsammare kolisar... mer kryddor å ingen lättost... Starkt ändå nu så jag svettades som en gris... :D

    Men jag ska verkligen njuta av att få maten serverad i morgon! :P Kraaam!!

    SvaraRadera
  2. Ja du har verkligen gjort min dag underbar älskade. Vilken tur ja ger min tacksamhet tillbaka till dig på gymmet! haha. Nej men du vet the deal. Kommer bli sjukt bra detta. det vet du!

    Freaking love u back baby :)

    SvaraRadera
  3. Susanne:
    Tackar tackar!! :D
    Allt är Alldeles underbart med oss!
    Nästa gång kanske jag gör pippisarna sällskap utanför fönstret, men jag kanske får lite mer än smulor?? Hahaha :D
    Mega kram!

    Mike:
    My love... I lay my trust in your hands, my love within your heart and togheter we are unbreakable :D
    PUSSSSSS!!!!

    SvaraRadera