-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


onsdag, augusti 12

My precious

... my precious
"Where is it, where is it: my Precious, my Precious?"

Here it is!!


Nu sitter jag här med min efterlängtade Canon EOS 1000D kit,
äntligen!!
Gud den är helt sjukt grym, helt otrolig, helt perfekt. Så jäkla snygg!


TACK ÄLSKLINGEN

Bästa presenten någonsin!
! Älskar dig!

Gissa om det kommer bli massa bilder här nu i bloggen, nice va?!

Lovar er att det kommer dyka upp formbilder denna vecka, har ni mitt ord på.

Ska försöka lära mig en hel del om funktionerna på kameran, ladda batterierna och sätta igång med klickandet.
- Som jag längtar!!
_____________________________

Gårdagens träning
Morgoncardio - 40 minuter högintensiva intervaller på crosstrainer

- 2 min intensivt/1 min nedvarvning/3 min intensivt/1 min nedvarvning osv i 40 min
Styrketräning - rygg, vader
Veckans ryggpass var det sjukaste på länge!! Helt sanslöst bra pass med tok mycket energi och kraft. Vi körde på som galningar och det blev äkta heavy hardcore training!!
Jag var starkare än någonsin och motivationen och viljan av stål bara växte under passets gång.
Visst är det underbart när man bara känner hur kroppen bara vill ge mer och mer?!
Kvällscardio - 60 minuter högintensiva intervaller på steppmaskin
- 2 min intensivt/1 min nedvarvning/3 min intensivt/1 min nedvarvning osv i 60 min

Dagens träning
fick bli
40 minuter på morgon med högintensiva intervaller på crosstrainer, och det var dags för vila från gymmet. Genom strikta order från coach så fick jag även vila nu på kvällen från kvällscardion, då han satte in cardioförbud nu på kvällen.

Nu ska jag pilla lite mer på min underbara kamera :O)
Glöm inte att hålla utkik efter nya foton framöver.

Ny dag imorgon och nya krafter - so let´s ROCK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar