-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


fredag, augusti 14

Shake it, burn it!

This is the real deal...
or NOT!

Är det så här man ska köra cardio eller?? Shit, har jag missat något? :D
Kolla in denna tjej - hahahahaha!




Hahahahahahahahaha - herregud kan inte sluta skratta!!
...dör av skratt här!


Dagens träning
Morgoncardio - 40 minuter intervall på crosstrainer
Styrketräning - armar & vader
Kvällscardio - 40 minuter intervall steppmaskin


Imorgon är det dags för diet update och under helgen dyker det upp dagsformbilder på mig, så håll utkik om ni är nyfikna!


Önskar er en trevlig helg!!

2 kommentarer:

  1. Haha när jag läste nutbar så så trodde jag att hon skulle gå å äta en nötbars... ;) Är nog dax för denna nutbaren å gå å lägga sig tror jag... :D Men man bränner jue mer om man går baklänges å så där sägs det jue så... :P

    Hoppas att du sover gott nu! Natti natti å god morgon! :) Kramelikram!!

    SvaraRadera
  2. Hahahahahahahaha - du så rooolig kvinna!!

    Krameli kram kram :)

    SvaraRadera