-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


lördag, augusti 22

Update

Dietvecka 7
- completed

Dagens vikt: 58.2 kg
Vikt nedgång denna vecka ( v.7 ) : - 0.6 kg

Vikt nedgång totalt: - 9.0 kg


Veckorna rusar förbi och det går sakta men säkert framåt. 15 weeks out till tävling nu och jag känner mig i fas med min planering.

Känns riktigt bra med dieten just nu och resultaten börjar synas allt mer i spegeln.
Självklart stöter man på riktigt tuffa dagar, vilket jag verkligen fått känna denna vecka - TRO MIG men jag har klarat mig bra än så länge och det gäller att komma ihåg alla bra dietdagar man upplever och försöka komma ihåg den känslan.

Sitter här just nu och avnjuter en kopp färskt nymalet härligt doftande kaffe...


foton: sashli

Troligen blir det träning senare idag, då armar ska pumpas!
Hur jag gör med cardion, det återstår att se faktiskt. Vet att det inte blir någon kvällscardio ikväll - på order - men nu på morgonen får jag se hur jag gör. Inga extrema intervaller isåfall, bara mer för att jag inte kan hålla mig borta så troligen 40 minuter löpning/gång eller längre promenad.

Trevlig helg!!

5 kommentarer:

  1. Hej vännen! :)

    Så ni är i sooolstaden... Tänkte på det om du vill testa olika gym så ta nya News för där är det en talong i för gratis träning på Njoy... Gratis är jue gott! ;)

    Vem vet annars så kanske jag kan leta mig till gymet i morgon... Måste låta min trasiga kropp vila liiite... Fast jag ska nog ut å orientera idag... :P

    Ha det nu så mysigt hemma hos päronen!!
    Kraaam!!

    SvaraRadera
  2. Ps. Jag finns nog i SKKF's monter på SM i Västerås... Då kan vi byta mååånga ord... :D

    Kramelikram!!

    SvaraRadera
  3. Hej hej bruttan!!


    Oh thanks, uppskattar alltid sånna tips :D
    men vilka knäppa öppetider de har på Njoy - till kl 14 på lördagar liksom, BUU! Haha!

    Åh typiskt att vi missar varandra igen, för vi måste röra oss hemåt imorgon redan, men vet du vad??
    Du kan RÄKNA med att jag tittar förbi SKKFs monter på SM i Västerås, oh yeah! :D

    Många kramar på dig sockertoppen!

    SvaraRadera
  4. Hej Sashli.
    Har följt din blogg ett tag nu och jag måste skriva att du har gjort jätte bra framsteg. Du är en otroligt bra inspirationskälla och det är verkligen kul att få motivation via din blogg.
    Tack för oerhört intressant läsning,
    Hälsningar
    B.

    SvaraRadera
  5. Hejsan B!
    Meen TACK för dina fina ord, det värmer verkligen att läsa att man inspirerar och motiverar!!!
    Hoppas du fortsätter läsa min blogg och följer min väg upp mot scen!
    Mvh :D

    SvaraRadera