-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


fredag, augusti 21

Little miss sunshine

I´m so happy

Jag bara känner mig så lycklig på alla sätt - vilket lyckorus!!
En fantastisk känsla som värmer mig från topp till tå och sätter små fjärilar i farten inom mig
- vilken UNDERBAR känsla!!!

Idag har det varit fullt upp hela dagen och nu befinner jag och Mike oss hos mina mysiga föräldrar. Blev hämtade av min underbara syster, så det var rena lyxen att åka bil hela vägen.
Vi har haft det underbart mysigt hela kvällen och vi njuter av sällskapet varje minut.

Innan vi åkte avklarades ett äckligt, sjukt och grymt framsidalår + vader pass på gymmet och därefter 40 minuter intervallpass på steppmaskin - Ouch, fy och blä säger jag bara...
Rena rama döden, haha!!

Dagens träning
Morgoncardio - 40 minuter intervaller
Gymmet - framsidalår, vader
Kvällscardio - 40 minuter intervaller

Gårdagens träning
Morgoncardio - 40 minuter intervaller
Gymmet - axlar
Kvällscardio - 40 minuter intervaller

Axelpasset från igår kändes otroligt bra och kontakten var helt fantastisk.
Förvånansvärt var även styrkan på topp, vilket bara var att njuta över under diettider.
Nya markeringar och linjer har börjat "poppa" upp och det är så härligt att även själv börja se resultat efter allt slit :D

Nu är det dags för lite persiskt te - mums!


Hoppas ni med har en fantastisk fredag och trevlig helg på ER!

2 kommentarer:

  1. Din JÄVLA Duracell kanin!!!!! Hehehe.
    var får du all energi från?
    Diggar dig skarpt Sashli.
    Läser här med spänning och stjäl energi av din blogg.
    Fortsätt ge oss härute kraft.
    TACK!

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHA - tack själv :D
    Jo jag bara kör på och på, ibland kör jag på såpass tills min Mike får stoppa mig!!
    Gud, tack för dina häftiga ord!
    Skriv gärna vem du är, din anonyma smygis :P

    Självklart, SKA GE ALLT - on and on an on... :D

    SvaraRadera