-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


måndag, augusti 24

Feeling the flow

- det går bra nu!

Bara känns otroligt bra just nu på dieten, så fantastiskt skönt.
Menar inte att jag inte behöver slita eller kämpa, stå emot hunger och frestelser, men just nu njuter av mitt flow...





Träningen rullar på och samma med diet.
______________________________

Vi har haft en fantastisk tid hos mina föräldrar och syster under helgen!!
Saknar dem redan... men det gör jag alltid redan efter några minuter, hihi.
Min älskade lillasyster åker ju snart iväg hem till LA - kommer ju sakna henne GALET, men samtidigt så otroligt glad att hon njuter av det fantastiska livet där borta! ÄLSKAR ER obeskrivligt!!
______________________________

Annars blev hela helgen rena träningslägret, vilket var alldeles underbart.
Jag och min Mike är ett så otroligt fantastisk team... jag bara älskar oss, vår livsstil, den filosofi och vardag vi delar - älskar honom
.


Lördag
Morgoncardio: 40 minuter intervall-löpning + 50 minuter promenad

Gymmet: Armar


Söndag
Morgoncardio: 90 minuter promenad
Gymmet: Hamstrings

Kvällscardio: 40 minuter intervall på steppmaskin


Idag, måndag
Morgoncardio: 40 minuter intervaller på steppmaskin

Gymmet: bröst

Kvällscardio: 40 minuter intervall steppmaskin



Nu kämpar vi på och glänser tillsammans!!!! Eller hur??
Tillsammans är vi starka!

4 kommentarer:

  1. Du är så jävla grym! varje gång jag är inne o läser vill jag tillbaka till gymet! GRYM form på dina bilder.

    keep up the good work girl.

    / Sandra.

    SvaraRadera
  2. Bra skrivet! Nu kör vi ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vi ska kämpa och vi kommer att glänsa gumman!!!
    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Ni är för GOA tjejer!! :D
    Tusen tack för era kommentarer och för att ni ger mig ett lyckorus tillbaka!

    Sandra:
    Hej och välkommen hit!! Wow tusen tack för dina starka ord, jag blir så oerhört GLAD!!
    Lovar ska fortsätta kämpa på :D

    Julia:
    OH YEAH - vi kör så det ryker!
    Kramar

    Lina:
    Jaaaa det ska vi göra min vän, tillsammans ska vi stå där bättre än någonsin!
    Mega KRAM!

    SvaraRadera