-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


lördag, augusti 1

Update

Diet vecka 4
- completed

Dagens vikt:
59.9 kg

Vikt nedgång denna vecka ( v.4 ) :
- 1.7 kg
Vikt nedgång totalt:
- 7.3 kg


Äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN har det börjat hända saker!! Inte bara på vågen men även kraftig i spegeln och på mina mått.
Veckan har varit riktigt riktigt tuff, men min tuffaste dag hittills var troligen i torsdags då jag verkligen hade noll energi.. men kämpade på som tusan och det gav verkligen resultat, är så grymt glad för det!
!!

Träningen har härligt nog gått riktigt bra, styrkan har varit på topp och viljan starkare än någonsin.

Har kört på med cardion som vanligt och i onsdags blev det 90 minuter morgonpromenad + 90 minuter kvällspromenad. Annars har jag kört på som alla andra dagar och imorse blev det även 60 minuter intervaller på steppmaskin innan det var dags för påfyllning!!

Idag är det åter igen dags att fylla på med mat då ännu en ny vecka startar imorgon med nya utmaningar och nya mål!!



Önskar er alla en fantastisk lördag!!!


3 kommentarer:

  1. Bra jobbat sashli !!!!!!! Vet att det är fan tufft visa dagar. Blä för dom hurra för minus på vågen :o)

    upp med dagsforms bilden nu , tycker att det är time att visa som du skrev tidigare i bloggen .

    kram
    Vanni

    SvaraRadera
  2. Hej. Oj va du kör på bra! Visst är det kul när det börjar ge resultat.
    Japp.. upp nu med mer formpix...sååå spänande!!
    Kör hårt. kram sofia H

    SvaraRadera
  3. Hallå tjejer!!
    tack för att ni håller livet uppe i min blogg, trots min dåliga uppdatering :)

    Vanni:
    My girl - TACK!!! hatar diet just nu, haha, men men sålänge det händer något i spegeln eller på vågen så håller man motivationen uppe! :D
    Yes jag lovar, pics kommer!! Väntar på min cam bara!!
    Stor KRAM!

    Sofia:
    Hej vännen!
    Vad skoj att du tittade in och lämnade spår. Alltid lika kul och motiverande att veta att fler inom samma sport stöttar varandra i tuffa diettider :) TACK!
    Kör hårt ska Vi göra!
    Kram

    SvaraRadera