-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


torsdag, augusti 6

Ingen lust eller motivation

till att blogga på några dagar
men nu är jag på G igen!!

Dieten har gått i full fart och jag kämpar på till 100%, trots otrolig jobbig vecka.
Resultaten kommer sakta men säkert och just nu är målet att inte gå ned för snabbt, därav fria mat dagar på lördagar. Det är trots allt 16 weeks out till tävlingen.
Jag hade gärna kört på utan fria lördagar, men coach och mitt sunda förnuft säger att jag skulle
rasa för snabbt, bli för hård och bränna ut mig - vilket jag verkligen inte vill. Ingen repris på förra tävlingen tack!

Jag lovar, bilder kommer men jag väntar på leverans av min GRYMMA KAMERA som jag fick av Mike i födelsedags present.
Den är så jäkla seeen, och leveransen har krånglat en hel del - 1 månad nästan exakt, men på tisdag ska jag få den - äntligen!!!
Denna grymma digital systemkamera har jag fått av min älskling:
Canon EOS 1000D Black + Kit
- då jäklar kommer det fotas kan jag LOVA!!!


Startade dagen med 40 minuter intervaller som vanligt och idag är det axlar som ska pumpas på gymmet - oh yeah baby!!

Träning denna dietvecka hittills:
söndag - 90 min morgonpromenad, ben, 60 min kvällsintervall pass
måndag - 40 min morgonintervall, bröst, 50 min kvällsintervall pass

tisdag - 40 min morgonintervall, rygg, 40 min kvällsintervall pass

onsdag - 40 min morgonintervall, 40 min kvällsintervall pass

torsdag - 40 min morgonintervall


I´m back ;O)

2 kommentarer:

  1. Härligt att du är tillbaka, undrade lite faktiskt :-)

    Vad och hur mycket äter du på en fri lördag, ungefär?

    Usch, jag älskar fridagar men tycker det är så himla jobbigt att man drar på sig vätska och känner sig svullen dagarna efter :-(

    Kram och fortsätt uppdatera

    Lene

    SvaraRadera
  2. Hej min trogna läsare!! :D

    Skönt att jag saknades, hihi!

    Ska skriva upp vad och hur mycket jag brukar äta varje lördag.
    Ja absolut håller med dig att man drar på sig massa vätska som känns skit dagarna efter, men men det får man väl ta :P

    KRAM på dig!

    SvaraRadera