-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


onsdag, augusti 19

Sleepless...

time for 90 minutes powerwalk
in my new MBT shoes.


A´int nothing to do but to Do It!

Spännande att äntligen få testa mina MBT skor - kommer in senare och skriver vad jag tyckte om skorna.

Time to burn some fat!!


Några timmar senare...


Imponerande och oerhört bekväma skor!!!

Trodde aldrig att de skulle vara så sköna och samtidigt effektiva. Kändes som man spände rumpan konstant och nedre kroppen fick verkligen jobba. Ingen som helst belastning på knäna och jag upplevde att min hållning dessutom blev bättre.

Verkligen ÄLSKAR de nya skorna!!

Är ni promenadmänniskor och är ute och går mycket så är detta verkligen en fantastisk investering!!


TACK mina underbara föräldrar för denna fina present!!!


Annars vilodag
från gymmet idag, samt strikta order från coach = cardioförbud ikväll. Fick inte heller köra några intervaller nu på morgonen, endast promenad om jag ville.
Därför blev det en morgonpromenad på 90 minuter :O)



Nu ska jag krypa ned i sängen igen.. en liten stund iallafall... hihi


4 kommentarer:

  1. Varför de konstiga skorna ???

    SvaraRadera
  2. Mitt hjärta.

    Sjukt som du orkar med allt du gör. Finns ingen som vet hur hårt du jobbar som jag gör. Det du gör är grymt gjort och inspirerande. Du ger mig kraft.

    Älskar att pusha dig igenom detta och du vet själv att slutresultatet kommer bli inget annat än supergrymt.

    haha är ju bra om du försöker sova lite bättre :) 2 timmar är inte så optimalt.

    Grymma skor det där. sägs dom ska öka fettförbränningen med 50% ;)

    Älskar dig baby!

    SvaraRadera
  3. Hej tjejen! Jag läser din blogg dagligen och blir mycket inspirerad av dig! Du är så duktig i ämnet hälsa. Jag tänkte höra med dig om du är intresserad att hänga med i ett projekt som jag startat. Jag har en blogg, där jag förutom att redovisa mina resultat av träningen även har kopplat in duktiga träningstjejer. Jag har en idé om att det vore spännande att samla "experter" på ett ställe där man kan ställa en fråga och då få svar från flera olika och få deras syn på saken. Än så länge har jag 5st tjejer med mig och det vore jätteroligt om du ville med =) Det ska inte ta mycket tid i anspråk från er. Jag tänkte att ni ska intervjuas som start genom mail och sedan får ni kanske 1-2frågor i veckan att svara på beroende på efterfrågan. Sen är det kul att skapa kontakt med så duktiga tjejer som kan ge mig råd i min egen träning. Så, skäll på mig om jag gör nått helt tokigt eller säg om nått är bra som gymmar träningen. är inte alls så duktig kunskapsmässigt. Behöver all hjälp jag kan få :)
    Kolla min blogg och se om du tycker de verkar intressant att vara med. Kramar Maria

    SvaraRadera
  4. Mike:
    ...åh finner knappt några ord över ditt inlägg min själsfrände...
    Ja, ingen kanske vet hur hårt jag kämpar förutom du, men det jag vill att alla ska veta är hur mycket Du och Ditt stöd betyder för mig.
    Att Alltid ha dig vid min sida och pusha mig till 100% varje dag in och ut betyder världen för mig.
    Du är min inspirations kraft!!
    Älskar dig my everything! :D

    Maria:
    Men hallå där! :D
    Vad glad jag blir av ditt inlägg och superkul att jag inspirerar dig tjejen - otroligt kul att läsa!
    Skrev även till dig i din blogg
    - count me in ;)
    Kram på dig!

    Jocke:
    - Mr Kettlebell :D
    Haha japp de är konstiga, men mycket är tokigt och konstigt i denna värld som vi inte förstår oss på ibland, haha!

    SvaraRadera