-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


tisdag, augusti 18

Blir tokig snaart

av hunger...

Har varit extremt hungrig hela dagen idag - konstant dessutom.. idag har man verkligen känt av att man är på diet...

TACK gode gud att det har börjat hända saker i spegeln.
Hade blivit helt tokig om formen inte hade börjat ta sig sakta men säkert... har lång väg kvar men det är dryga 15 veckor kvar så det känns bra.



Är dessutom helt sluut efter dagens tuffa, men grymma ryggpass så nu ska jag bara försöka varva ned innan det är dags att krama kudden

Dagens träning

Morgoncardio - 40 minuter intervaller

Gymmet - rygg

Kvällscardio - 40 minuter intervaller



Sweet dreams på er...

4 kommentarer:

  1. Guud vilken snygg bild gumman! Det har verkligen gett resultat av allt slit på cardion och gymet.... Imponerade tjejen! Du e sån fantastisk människa Sashli och tycker verkligen om din personlighet och dina kämpar glöder. E så glad att vi har träffats och som du säger så känns det som vi har känt varandra länge. Vi har våra pojkar att tacka för :-D. Du kommer bli grym till tävlingen och stöttar dig till 100%. Jag och Martin kommer följa dig hela vägen =)

    Den där hungern kommer du över vinna lätt! Inget kan stoppa dig tjejen!

    Massa kramar!

    SvaraRadera
  2. My lovely girl.I am so proud of you my babay.wowwwwwwwwwwwwwww she is my daughter.love you babay.your mammy

    SvaraRadera
  3. Sofia:
    TACK min vän!!
    Tack och lov att det gett resultat känns det som och för att jag själv kan se det med mina egna ögon för det är f#n inte lätt alla gånger...
    Men gud, vet knappt vad jag ska skriva :D du är bara för gullig, du berör mig med dina ord gumman.
    Jag är glad och känner mig privilegierad att ha er vid min sida ;)
    KRAMAR

    Fanny:
    MAMMA - du är HELT FANTASTISK!!
    Tack tack tack världens mest underbara mamma som sitter och kommenterar på min blogg - älskar dig!
    Att ha en mamma som stöttar mig i detta och tror på mig betyder allra mest!
    Du är BÄST! Älskar dig!!

    Julia:
    Tack sötisen! Vi kämpar på!!
    Snart freedag ju, snart dags för gott för dig ;)

    SvaraRadera