-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


lördag, augusti 15

Update

Dietvecka 6
- completed

Dagens vikt: 58.8 kg

Vikt nedgång denna vecka ( v.6 ) :
- 0.6 kg
Vikt nedgång totalt:
- 8.4 kg


Då var även vecka 6 på diet avklarad och denna vecka har varit en mental
kamp mot mig själv.
Blev positivt överraskad över hur jag såg ut i spegeln under gårdagens pass, och det gav mig en boost till att fortsätta kämpa och ha tålamod.
Jag blev även ännu en gång påmind över att INTE gå efter vågen och stirra mig blint på den, utan över hur man faktiskt ser ut i spegeln. Även hur viktigt det är att våga lyssna på kroppen och dess behov för mer vila om det så nu behövs.
Min kropp har varit i stor obalans, humöret har varit upp och ner... men jag har kämpat på och gett 100% som vanligt.
Har lyssnat på coach att vila från cardion när han har gett order om det och idag blir det heldags vila från all träning.

Imorgon börjar en ny vecka, vilket innebär nya mål och utmaningar...
- 16 weeks out baby

2 kommentarer:

  1. wooho! gooing well!

    Mer bilder nu bara, mata sönder den nya kameran! :D

    //k

    SvaraRadera
  2. Thanks!! :D

    Kommer jag absolut göra, promise ;)

    SvaraRadera