-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


söndag, augusti 9

Härliga dagar

med våra gäster

Har verkligen varit jättemysigt och skoj att umgås och träffa våra vänner Sofia och Martin!!
Tack för erat härliga sällskap!!


Detta måste vi verkligen göra om, och denna gång ska vi se till att det blir längre tid vi får umgås + att jag inte jobbar.
Jag och Sofia unnade oss frukostbuffé på lördagmorgonen, då vi lämnade grabbarna hemma för att sova ut och gottade i oss hotellfrukost en tidig lördagmorgon - MUMS.
Alltid lika trevligt att träffa Martin verkligen och denna gång lärde jag känna gulletjejen Sofia
- gumman, hade verkligen jättetrevligt med dig, så härligt och mysigt vi hade på lördagmorgon på frukostbufféen ;)

Fullspäckad schema men vi fick massa gjort den korta tid de var här. Myste på stan, tränade, åt gott och hade supertrevligt!!
Ser fram emot nästa gång! :O)

Ska även skriva ungefär hur mina fria dagar kan se ut, promise...


So back on diet again
- Nu är det NY vecka och nya mål att JAGA!!

Kommer eventuellt göras lite justeringar både med kost och cardio efter denna vecka men vi får se hur denna vecka går först och även vad coach säger.

Here we GO!

Bye bye :O)

2 kommentarer:

  1. Hejsan gumman!

    Det var verkligen trevlig och träffa dig och Mike! Hade hur mysigt och kul som helst!

    Håller verkligen med dig om frukostbufe var otrolig mysigt och våra pratstunder för oss själva. Längtar tillbaka och verkligen längtar tills vi ses igen!

    Jag säger det tjejen, fan vad vi skulle köra på om vi bodde nämre varandra...skulle säkert ta död på oss båda...hehehe...

    Kan bara säga att jag e grymt imopnerad på din motivation och din träning.... gud vad vi ska köra på när vi ses nästa gång å äta dubbelt så mkt på frukost buffeen ;-D

    Vi hörs snart igen gumsan å ta hand om dig å Mike!!

    Tack ännu en gång för en underbar HELG!!!!

    Kramar från oss båda :-D

    SvaraRadera
  2. Min vän - du är så söt :D
    Ja det var verkligen jätte trevligt och mysigt!!

    Vi skulle nog träna ihjäl oss, hahahaha!

    Tusen tack för dina ord Sofia, det värmer oerhört ska du veta. att veta att jag har ditt stöd betyder mycket!!

    STORA kramar till er båda!

    SvaraRadera