-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


måndag, augusti 10

Dagens träning

+ gårdagens träning

Söndagens träning - passet från helvetets djupaste håla
Igår stod ben på schemat, vilket blev rena dödspasset. Söndagsångesten var åter på plats och jag trodde jag visste vad som väntade, men NEJ jag visste tydligen inte...
Jag skojar verkligen inte... detta pass var nog det sjukaste och äckligaste på långa vägar. Jag visste inte om jag skulle svimma, gråta, spy eller var jag skulle ta vägen, hahaha...

- sjukt galet bra pass!!

Inte nog med att jag hade startat söndagen med 60 min morgoncardio
60 min högintensiva intervaller
, - 2 min intensivt/1 min nedvarvning, upprepades i 60 min
Senare var det dags för benpasset från helvetet.
Kvällscardion var inte att leka med heller efter det där passet, vilket blev
60 min högintensiva intervaller,
- 2 min intensivt/1 min nedvarvning/3 min intensivt/1 min nedvarvning osv i 60 min
(jag är nog inte helt hundra i huvudet och saknar en spärr. Jag vet och erkänner, haha)
Riktig GALEN söndag!!

Dagens träning
Idag stod bröst på schemat. Underbart härligt pass, med riktigt bra styrka och grym kontakt.
Kände mig på topp rakt igenom under hela passet, vilket är en underbar känsla under diet. Starkast hittills i bröst under diet tror jag.
Morgonen började jag med 40 min högintensiva intervaller,
- 2 min intensivt/1 min nedvarvning osv i 40 min
Nu på kvällen blev det 50 min högintensiva intervaller,
- 2 min intensivt/1 min nedvarvning/3 min intensivt/1 min nedvarvning osv i 50 min
Perfekt start på veckan!

Två härliga träningdagar i full fart - underbar start på veckan!!

Time to get big - så man passar i denna LILLA t-shirt
hahahaha, eller vad säger ni?? :D

2 kommentarer:

  1. Hahah, låter som ett benpass ska vara ;)
    Bra jobbat tjejen!
    MY GOD va du har rasat i vikt, shit va grymt!
    Ska bli skitkul att se det slutgiltiga resultatet.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Det var ett vidrigt benpass kan jag lova.
    Ångesten inför söndagen börjar redan komma NU, hahaha!!
    Tack babe - härligt med stöd!!
    STOR KRAM!

    SvaraRadera