-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


onsdag, augusti 26

Am I schizofren?



HaHaHa
Hopefully not!!
Guess it´s called "ups & downs" on diet

Herre min GUD - gårdagen var rena rama `me go hungry, just wanna eat - zombie Sashli´ time!!
Sjukt hur det kan skifta så från dag till dag under diet. Ibland undrar man hur man egentligen mår.
Noll energi, noll ork,
konstant nonstop äckligt hungrig, totalt kinkig... med andra ord riktig vidrig dag igår, hahaha!

Trots det fick vi till ett grymt, effektivt och tungt hardcore ryggpass på gymmet - sånt som gör mig stolt över mig själv och motiverar mig till att kämpa som jag gör. Ingen latmask eller slappis på gymmet här inte!!


Gårdagens träning
Morgoncardio: 40 minuter intervall på crosstrainer
Gymmet: Rygg
Kvällscardio: 40 minuter intervall på steppmaskin

Idag är det total cardioförbud från coach, men om jag absolut vill så är det endast morgonpromenad som gäller >> blev 90 minuter morgonpromenad idag!!
Vi vilar även från gymträningen, vilket är faktiskt skönt då vi kört på gymmet `nonstop´ sedan förra torsdagen.
Bara att låta kroppen återhämta sig maximalt idag för att pumpa axlar imorgon på gymmet!

Nu ska jag krypa under täcket framför tv:n i soffan - brrr för detta regnväder.
Det enda som saknas nu är en gottepåse, hihihi.. men men drömma kan man ju alltid göra ;)
Får bli en GOD kopp te om en stund tror jag - mums!


Önskar er en underbart skön dag!

6 kommentarer:

  1. Du är såå sjukt grym, en inspiration! Hittade din blogg för några dagar sedan och har varit fast sedan dess!!! Du har fått mig att vilja börja träna seriöst, och jag har även börjat fundera på vad jag äter! Tack för en insprationsrik blogg!!!

    SvaraRadera
  2. Sjukt så bra du ser ut nu på gymet älskling.

    händer allvarliga saker nu ;) Nu kämpar vi!

    Älskar dig mest :P

    SvaraRadera
  3. Mike:
    Min älskade - Jag har litat på dig sedan dag 1 denna diet och det är tack vare dig min utveckling har gått så grymt bra :D
    Kan du ge dig på att vi kämpar, all the way!!
    Älskar dig Meest. Puss!! :D

    Anonym:
    Oj, tusen tusen tack för dina ord. Det värmer verkligen! Känns verkligen jättekul att kunna inspirera, motivera och få dig att vilja ge ännu mer på gymmet.
    Glöm inte bort att maten är oerhört viktigt för bra utveckling.
    Skriv gärna ett namn eller så nästa gång du tittar in, mycket roligare då ;) :D
    Tack själv!

    SvaraRadera
  4. Har lakritsteet i den där sorten å det är mumsfillibabba... :P

    Gissa vem som skulle ha varit i sängen för länge sedan då?! ;) Lika bra att jag säger natti natti å hoppas att du sover gott!!

    Kraaam!!

    SvaraRadera
  5. Meh hade missat denna kommentar juu - fy på mig!!

    Ååååh då MÅSTE JAG testa DEN!!
    Haha har lite fullt i mitt heliga "teskåp" ... ska ta och fota skåpet så ska du allt få see, hahaha!
    Folk som kommer på besök blir alltid lika chockade :P

    KRAAAAAM

    SvaraRadera
  6. Borde nog fota mitt oxå så du får se... *S* Det är teer överallt både i lösvit å påsform... :P

    Är det ingen ordning på dig heller eller?! ;)

    Hoppas att du har en toppenhelg å humöret är på topp oxå!! :)

    Kraaam!!

    SvaraRadera