-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


måndag, augusti 17

Dagsformen

Pumping at the gym
Dagsformen idag på gymmet






Så, äntligen får jag väl skriva då :P
Bättre sent än aldrig ju - eller hur??
Seså lämna kommentarer nu då alla smygare och mina trogna läsare, då jag offrat mig så ni får se dagsformen, hihi!

Kameran är verkligen sjukt bra, men jag har så mycket att lära om dess funktioner. Ska allt se till att läsa ännu mer om allt och ta ännu bättre bilder.

Dagens bröstpass var minst lika grym som förra och trycket var inte att leka med kan jag lova!
Kände mig som ett litet krutpaket, haha.

Morgoncardio - 40 minuter intervaller

Gymmet - Bröst

Kvällscardio - 50 minuter intervaller


Här är även några kort på min Mike från passet - Oh yeah!!!



- Han är min inspiration på gymmet!! Ser så grym ut - proud of you BABY!!

Imorgon ska det köttas rygg på gymmet - heavy ass weights kan jag lova!!
Nu är det dags att ge musklerna näring - Food time!


Hoppas ni med har fått en toppenstart på veckan!

4 kommentarer:

  1. Du ser ju ut som en riktig biff gumman! Kommer bli apgrymt det här ju!!! Tror du har förbättrat dig riktigt mycket sen sist, inte minst axlarna!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. grym bra form gumman...du kommer komma långt så länge du fortsätter så här.... ska bli så kul och följa dig till tävlingsdagen.... ni e verkligen ett bra team och livspartner på samma gång. ska bli så kul å träffa er igen till sm =)

    vi hörs snart igen gumman

    kramar från oss tre...

    SvaraRadera
  3. Ni är så himla grymma båda två, verkligen en inspirationskälla!!! Keep going, ni är grymma!!! Love you guys!!! PUSS PUSS

    SvaraRadera
  4. Lina:
    Haha - TACK!!!
    Åh jag har verkligen försökt utveckla mig så jag hoppas verkligen att det har gett resultat!! Tusen tack för din feedback och dina ord gumman!
    Ser verkligen fram emot denna resa mot scenen, även om den kan vara oerhört tuff vissa dagar!
    KRAM

    Sofia:
    Åh tusen TACK min vän! Jag kämpar på för fullt, det vet du och jag kommer inte ge mig förrän jag nått mitt mål!
    Bättre team kan jag inte drömma om!! :D
    Kommer behöva allt stöd jag kan få under min resa fram till tävlingsdagen och det känns fantastiskt att ha er vid min sida!
    Kramar till er mina vänner!

    Nazli:
    Vårat hjärtegull :D Du är minst lika grym som verkligen gav ALLT och tränade med oss hela veckan lång!! Vi saknar dig och tänker på alla underbara stunder när du var hos oss.
    We Love You!!! PUSS på dig gullet!!

    SvaraRadera