-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


lördag, juli 25

Update

Diet vecka 3
- completed

Dagens vikt:
61.6 kg

Vikt nedgång denna vecka ( v.3 ) :
- 0.2 kg
Vikt nedgång totalt:
- 5.6 kg

Summering av resultat och veckan som varit
Denna vecka har verkligen varit tuff och kämpig, då jag har stannat upp i viktnedgång mer eller mindre trots att jag kämpat på och legat i till 100%.
Man har tuffa veckor ibland även om man sliter som ett djur, men det är då det gäller att fortsätta kämpa, försöka hitta den inre motivationen och tänka framåt. Man måste fokusera på målet annars blir man tokig och väljer fel väg i dieten kanske genom ännu mer förbränningsträning eller dra ned på maten för snabbt in i dieten.


Det har varit tungt denna vecka, det erkänner jag verkligen, men det är inte enkelt eller lätt att dieta.

Jag har lovat främst mig själv att dieta långsiktigt och ge kroppen den tid den behöver så jag inte stressar upp mig, eller får panik. Det är så oerhört viktigt att hitta en balans även under diet tider och inte hetsa sig till något - iallafall för mig personligen.

Snart ny vecka - vilket innebär nya mål och utmaningar.
Gäller att visualisera hur man vill att slutresultatet ska se ut och lägga fokus på vad som gäller.



Ibland är vägen lång, känns mörk och intill omöjlig, men om ni ser målet och vad som väntar i slutet och under resans gång är det verkligen värt det...



Tro på er själva och ha TÅLAMOD - resultaten kommer till slut!! Ge det lite tid bara och fortsätt kämpa.

... Never give up!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar