-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


söndag, juli 26

Söndags ångest

då ben stod på schemat
men jag överlevde!!

Vilket pass - tungt, svettigt, tufft och ångest - äkta benpass med andra ord. Alltid samma känsla inför våra benpass för både mig och Mike, ÅNGEST :D Vi har en tendens att köra slut på varandra varenda gång. Vi har ingen spärr tror jag, ingen av oss, haha.

Dagens träning
Morgoncardio: 60 minuter intervall motionscykel
Styrketräning: Ben + 30 minuter cykel
Kvällscardio: 40 minuter intervall crosstrainer

Det där kvällscardiopasset var INTE att leka med kan jag lova... tack och lov att man fyllde på med energi igår, för annars hade det inte gått för mina spagettiben hade strejkat :D



Gårdagen var sååå underbar och avkopplande...

Vi njöt av ledigheten, tog dagen som den kom, njöt av varandras sällskap med god mat och mys hela dagen... heeelt magiskt.
Så oerhört viktigt att inte låta vardagen och allt runt om ta över, ta sig tiden att "bara vara" tillsammans med sin älskade, för när man äntligen kopplar av tillsammans är det en fantastisk känsla...


Let the magic flow

....we are one my love

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Gillar verkligen din blogg och följer din väg mot tävling. Skulle vara kul att se lite bilder för att se utvecklingen,

    Lycka till!
    Hälsn. Malin.

    SvaraRadera
  2. Naaaw, how qutq u are =)
    Bra pass där gumman!!! WOW!
    Längtar faktiskt till mina benpass med coach nu bara för det =) ahhaha!
    VÄX,VÄX,VÄÄÄÄX!!! Muahhahaha!
    Kram på´re snygging!

    SvaraRadera
  3. Malin
    Hej och välkommen! :D
    Vad kul att du hittade hit och gillar min blogg.
    Ohh bilder, oh boy, haha - ja ja ska se vad som kan göras åt saken då ;) håll utkick denna vecka så kanske det dyker upp något.
    Tack för dina lyckoönskningar tjejen! :)

    Denicé:
    Hihi taaack, i knoow :P :D
    Det paset känner jag fortfarande av, hahaha - galna pass de där!
    OH YEAH - KÖTTA PÅ din hottie!!
    Kraaaaaaam gullet!

    SvaraRadera