-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


lördag, juli 25

Early morning

and no sleep...

Somnar sent, vaknar tidigt. Få timmar av sömn, kurrande mage, finner ingen ro och drömmer om vad?
- MAT!! Buffeér fulla av alla sorters mat, kakor, glass, godis, jaaa you name it!!

Hahaha HERREGUD så urspårat!! Kommer till och med ihåg vissa detaljer...



VILKEN LAST av cravings!!!!

Man blir ju knäpp på diet - my god, haha!

Äh nu har jag druckit upp kaffet, så dags att sätta sig på motionscykeln och burn some fat!!
Tänkte jag skulle unna mig lite fettförbränning såhär en tidig lördagsmorgon.
- Intervaller, here I come!!

Önskar er alla en fantastisk, härlig och framförallt god helg!
Later!! :O)
EDIT:
Blev ett dödsintervall pass på hela 60 minuter på cykeln - Härligt härligt!!
Sedan väntade en sköön dag med massa god mat, myspys och avkoppling.
LOVELY!

3 kommentarer:

  1. Hallå i natten!

    Är väl tur att inte jag går på diet då som är så virrig å snurrig redan hihi... Kände mig som hemma bland alla på SM sist... ;)

    Hoppas att du zzzover GOTT nu då i alla fall... :) Ska leta mig i säng jag med har jag tänkt... Men hamnade jue i soffan en sväng först... :P

    Må så GOTT!! ;P Kramelikraaam & Natti Natti!!

    SvaraRadera
  2. Haha jag drömde också om värsta frosseriet härom natten, trots att jag inte ens går på diet :-)

    Nästa Karlstad-fråga då, beredd? Vilken är bästa piercaren i stan? Jag ska pierca tungan i veckan och jag vet inte alls vem som s a s gäller. Har googlat fram Skin deep tatoo (på Haga, gör även piercing) men vet inte alls om de är bra. Vet du något om detta?

    Kram och ha en fin söndag.

    Lene

    SvaraRadera
  3. Hello brudar!!

    Zuzibuzan:
    Hahaha då kan du tänka hur jag är på diet, för jag är redan snurrekotten no 1 dygnet runt :D
    Jag Mådde RIKTIGT GOTT kan jag lova, mums mums ;P ;)
    Kram på dig med din nattuggla! :D

    Lene:
    Man har sina heta drömmar ibland antar jag :D
    Skin Deep är faktiskt bäst istan, så det tycker jag du ska ta och besöka ;)
    Hoppas du hade en skön söndag med.
    Kram på dig!

    SvaraRadera