-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


torsdag, juli 9

Tuff dag

..men det rullar på, riktigt bra!

Idag har det varit en tung och jobbig dag, men jag har satsat allt ändå.

Det hela började med allt för lite sömn under natten. Imorse när jag ställde mig på crosstrainern för att sätta igång intervallerna kände jag hur trött och tung jag var i kroppen och tiden gick såå extremt långsamt, men det var bara att bita ihop, fokusera på målet och ge järnet.


Vägde mig på gymmet faktiskt och nu på dietdag 4 - vägde jag 64,7 kg, alltså minus 2,5 kg.
Snacka om watergirl, haha!

Dagens träning
Morgoncardio:
40 minuter intervaller crosstrainer
Styrketräning:
Biceps & triceps
Kvällscardio:
40 minuter intervaller steppmaskin


Riktigt nöjd med dagens prestation, så det känns riktigt bra, vilket ger mig extra mycket "boost" inför morgondagen!


Bilden är lånad från Vanessas blogg


Är helt slut i kroppen just nu och imorgon är jag ledig från jobbet, då ska jag sova ut - ska bli OTROLIGT SKÖNT!



Ge aldrig upp, för plötsligt händer det ;o)

3 kommentarer:

  1. If u train with mike you II not only be hard, U will II be unbeatable.

    hihi love ya.

    SvaraRadera
  2. Hejsan! :)

    Var jue bara tvungen att kika tebax nyfiken som jag är... ;) Passar på att säga grattis i efterskott till dig! Ser att vi ligger inne med samma längd oxå... Hoppas att du/ni får en härlig helg! Regnar här i solstaden så jag antar att det gör det 10 mil bort oxå... :P

    Kraam!!

    SvaraRadera
  3. Mike:
    PRECIS (som ungen uttalar det i yoghurt reklamen ) hahaha! Love ya right back Baby.

    ZuZiBuZ:
    Nemen tjena bruden!
    Va skoj att du blev nyfiken och tittade in här med, like it ;o)
    Tackar tackar!
    Oh, smurflängd du med, Grattis!! haha!
    Vi får hoppas att solen tittar fram snart!
    Ha det super
    KRAM!

    SvaraRadera