-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


onsdag, juli 8

Diet update - Dag 2 & 3

Dieten rullar på och jag fortsätter ge allt. Trots att det endast gått 3 dagar så känns det som man har dietat i evigheter, konstigt nog. jag märker redan på kläder att jag tappat en hel del vatten och ska se till att väga mig på gymmet imorgon bitti så man får se hur mycket jag gått ned redan efter 3 dagar. Startvikten låg ju på hela 67,2 kg så det kommer bli kul att se hur mycket det redan släppt i vatten på dag 4.
Just nu känns toppen och motivationen är på topp än så länge. Självklart känns det i kroppen att man satt igång med all cardio, men så brukar jag känna i början innan jag kommit in i det hela.
Om jag känner min kropp rätt så kommer det hända oerhört mycket under vecka 1 och 2 - spännande spännande!!
Imorgon är det dags för axlar, förutom morgon och kvällscardio. Längtar till axelpasset.

Tisdagens träning

Morgoncardio:
40 minuter intervaller
på crosstrainer
Styrketräning: Rygg

Kvällscardio: 40 minuter intervaller på steppmaskin


Onsdagens träning
Morgoncardio: 40 minuter intervaller på crosstrainer
Styrketräning: Vila

Kvällscardio: 40 minuter intervaller på crosstrainer



Kommer sätta upp delmål för att göra resan mer motiverande och roligare.

Mitt först delmål kommer bli att komma under 60 kg


Bara att köra så det ryker ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar