-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


fredag, juli 10

Ännu tuffare dag idag

...men jag klarade av det igen!

Dag 5
Idag kändes verkligen dieten av kan jag lova. Jösses vilket dag det har varit. Motivationen är fortfarande på topp, den är det inget fel på, men min kropp hängde inte riktigt med.
Har varit så otroligt trött, orkeslös och fruktansvärt hungrig - konstant hela dagen, MEN Jag kämpade mig igenom igen, och resultaten kommer för fullt.

Vikten idag låg på 63,9 kg, alltså minus 3,3 kg efter 5 dagars diet.

Dagens träning
Morgoncardio: 40 minuter intervaller på crosstrainer
Styrketräning: Axlar
Kvällscardio: 40 minuter intervaller steppmaskin


Det känns riktigt bra nu måste jag erkänna, även om det är tufft.
_____________________________________________________

Nu är jag HELT slut och det är dags att natta kudden då jobb väntar imorgon.



Önskar er alla en fantastisk helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar