-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


måndag, juli 27

Bigger boobs?

- Pumping hard at the gym

Syftar såklart på att det var bröst som stod på schemat på gymmet idag :D
Aouuh säger jag bara, det blev ett riktigt härligt pass. Tungt, intensivt och explosivt - det kommer att KÄNNAS imorgon kan jag lova!!


Idag var det inte bara jag och Mike som fick lida på gymmet och ge järnet...oh no!!

Vi har fått besök, helt fantastiskt besök av min lilla prinsessa...

Min älskade lilla syster kom till oss igår och kommer stanna veckan ut - så otroligt underbart!!
Hon är vår lilla ängel!






Hon körde på sjukt bra och pumpade på som tusan på gymmet, haha!

Den tjejen har toppkondition kan jag lova - så jäkla stolt över henne!!

Annars har dieten gått bra idag och jag hoppas verkligen på en bättre vecka för min del när det gäller mer klara resultat. Gäller bara att tro på sig själv och tänka framåt!!
Mike säger att det har hänt oerhört mycket den senaste veckan som var med min form även om vågen inte visat större förändring. I trust him 100%

Dagens träning

Morgoncardio: 40 minuter intervall crosstrainer

Styrketräning: Bröst

Kvällscardio: 40 minuter intervall

- 20 minuter steppmaskin, 20 minuter sprint på löpband

Imorgon väntar en ny dag med mycket träning, då är det dags att kötta rygg, oooh yeah!!!


Dags för kvällsmålet, sedan väntar sängen
- är heeelt dödstrött!!



..sweet dreams people...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar