-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


måndag, juli 13

Rena nära döden upplevelsen

... med 75 minuter spinning

Hahaha HERREGUD säger jag bara. Vilken kick, vilken dödsupplevelse, vilken känsla. Det var det sjukaste jag kört tror jag. Har tidigare varit på ett spinningpass, men denna var verkligen en klass för sig. Ledaren var riktigt grym som verkligen fick en att känna att man lever.
All creed till alla som gör spinning på denna nivå, wow helt enkelt.
Nu är man hemma hos föräldrarna och träningsformerna varierar lite, men det är bara kul tycker jag.
Mamma och min syster drog med mig på passet och jag är så sjukt stolt över båda, för de rockade som tusan!!
Jag trodde att jag skulle dö där efter en stund, men jag överlevde - haha. Höll pulsen som man skulle och gav verkligen allt, så sjukt effektivt.

Nu sitter jag här och är mer än nöjd med dagens prestation - är helt slut i kroppen på ett skönt sätt.


Dagens träning
Morgoncardio: 75 minuter rask promenad
Styrketräning: Bröst
Kvällscardio: 75 minuter spinning


Nu ska jag slöa lite här och låta kroppen återhämta sig.
Hoppas ni har haft en toppen dag och en härlig start på veckan!! Bye :o)

6 kommentarer:

  1. 75 min spinning, du är galen kvinna! GRYMT :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Hej i natten!
    You go go girl! :D Annat mot min beach boy det... ;)

    Men jag skulle nog ha dött punkt slut jag haha... om inte annat ramlat av cykeln... ;) Tycker det räcker att köra ben som man sen ska ta sig hem på... :P I morgon ska jag ränna upp å ner i tvättstugan på dom så då blir det inget gym... Men på onsdag är jag där igen om du ska dit...

    Hoppas att du sover gott nu! Kramelikram!!

    SvaraRadera
  3. Tja tjejen...

    Vad duktig du e som kör på! Kämpa på nu och kul att det händer en massa... vi längtar efter bilderna :-S


    OchDU! dra med Micke nästa gång ;-D....han skulle nog behöva en omgång...

    Kram Sofia och Martin

    SvaraRadera
  4. Julia:
    Gumman - JA JAG ÄR Totally F%¤#ing crazy, hahaha!
    tack! Jätte kul med så mycket stöd. :D
    KRAAAAM

    ZuZiBuZ:
    Hallå där!
    Asså helt seriöst, det var helt sjukt!!! :D
    Blir inge gym här heller idag, men ska allt pina mig lite senare med någon typ av förbränning ;)
    Får se hur morgondagen ser ut, kanske ses vi på gymmet.
    Ha det toppen!!
    Kram på dig tjejen!

    Sofia:
    TACK. haha jag kan inte direkt påstå att jag längtar efter bilderna, men men någongång måste man offra sig ju, haha.
    HAHAHAHAHA Hade tänkt att ha kvar min Mike ett bra tag till så jag vill inte att han ska dö mitt i ett spinningpass, hhaha!
    KRAM på er båda!!

    SvaraRadera
  5. Tack för att du peppar mig lite. Idag har jag iaf lyckats stå emot sötsuget och det känns himla bra :)

    SvaraRadera
  6. Jennie:
    BRA tjejen! Klart jag gör, man får hjälpa varandra!
    Kämpa på sådär! :)

    SvaraRadera