-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


tisdag, juli 14

Recovery day

och härliga sköna promenader

Idag har det varit en härlig dag, då återhämtning har varit mycket i fokus.
Istället för mina vanliga intervaller har det blivit 2 långpromenader i rask takt, vilket kroppen verkligen behövde.
Känt mig helt mosad i baksida lår efter gårdagens spinning, haha. Det passet tog hårt :D

Imorgon åker jag tillbaka till Örebro och då kommer cardioträningen återgå till intervallträning, morgon och kväll.
Kommer bli spännande att se OM vikten har förändrats något eller inte. Kosten har jag skött bra och efter mitt upplägg, men det är möjligt att kalorierna har legat lite högre under dessa dagar, då jag har ätit aningen större portioner än vanligt av bär och grönsaker.
_______________________________

Dagens träning
Morgoncardio: 90 minuter rask promenad
Styrketräning: Vila
Kvällscardio: 100 minuter rask promenad
________________________________

Trots att jag har gått två långa promenader känns det som jag har slöat och varit mindre effektiv, då jag inte kört intervaller, sjukt va?! Man blir ju nästan som beroende av intervallerna. Rätt sjukt egentligen då jag hade världens ångest att behöva köra så mycket intervaller INNAN jag kom igång med dem... och nu vill jag inte vara utan, haha.

Imorgon är det redan onsdag och då väntar ett ryggpass och intervallträning på kvällen!
Nu är det dags att natta kudden strax, men först ska jag mysa lite med min underbara syster.

Till alla er som kämpar på och har ett mål:
- tro på er själva och ge allt, för ni kommer att lyckas. Go For It!

2 kommentarer:

  1. Men smiter du tebax till Örebro redan?! Då är det ingen idé att jag spanar efter dig på gymet då... ;)

    Visst har det varit en härlig dag idag... perfekt promenix väder om du frågar mig... :)

    Hoppas att du får sova gott nu å kör försiktigt i morgon... menar senare idag... Om det är tåg eller busschafför så får han köra försiktigt kan du hälsa från mig... :D

    Natti natti kramar!!

    SvaraRadera
  2. Jobbar man så jobbar man ju :O)
    Ska allt komma tillbaka så får vi träffas istället ;)
    Ja verkligen, det var hur härligt som helst med promenad i det vädret. Jag och min syster tog en långpromenad, helt underbart.

    Du är för go :D
    Sköt om dig!
    KRAM KRAM

    SvaraRadera