-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


onsdag, juli 15

Jagad

- av sockermonster och demoner
hela dagen lång!!

FYFAN dagen har varit SKIT psykiskt idag och jag har krigat för fullt mot sötsuget konstant. Fanns bara en sak att göra, köra på som vanligt och försöka vinna över skiten. Det har gått bra, men det har inte varit lätt idag.
På bussen hem var dofterna av snacks, choklad och godis helt otroliga. Trodde jag skulle bli GALEN, haha!
Smaklökarna drömde om hur smaken skulle kännas, vilken konsistens den där chokladbiten skulle ha och hur gott det skulle sitta med massa sött, MEN då var det bara att påminna om hur DÅLIGT jag skulle må om jag hade ätit något sånt skit och vilket steg bakåt det skulle innebära för dieten. Jag skulle aldrig fuska på en tävlingsdiet och har aldrig gjort, men alla kan vi falla dit någon enstaka gång
SÅ MED ANDRA ORD - JAG VANN igen - HELL yeah, hahaha!


Annars har jag kört på som tusan med träningen idag.


Dagens träning

Morgoncardio: 90 minuter rask promenad

Styrketräning: Rygg

Kvällscardio: 40 minuter intervaller på steppmaskin



VINN Över dina monster - Det ÄR Möjligt!!

4 kommentarer:

  1. Dom där hjärnspöken har vi alla och det handlar om att veta hur man ska tackla dom. Tycker du kämpar på bra gumman och jag blir glad att se dig på G and back in the game.

    Jobbar ni båda två nu?

    Vanessa F

    SvaraRadera
  2. Precis!!
    TACK girl!!
    Jag har gett mig in i leken och då får jag leken tåla, eller hur?? :)
    Känns kul att dieta samtidigt igen och kunna pusha varandra vännen!
    Nej, jag har mitt sommarjobb på deltid.
    ;O)

    SvaraRadera
  3. Duktig gumman!
    Ja det är intressant de där med dofter på diet,hahaha, man kan känna dofter som man inte ens tänkt på förr. Jag kände tex doften av lösgodiset i affärn när jag handlade för någon dag sedan, haha inte fan har jag tänkt på det förut =)
    Tur så har jag inte haft nån riktig craving än...
    Kram till dig tjejen, du e grrrym!

    SvaraRadera
  4. Denice:
    TACK snygging!!
    Hahahaha, känner igen det där ALLT FÖR väl :D
    Det är nog fördelen med High fat dieter att man inte får samma sötsug. Fredriks dieter är grymma ;)
    Tack igen gumman, kan behöva peppandet vissa dagar!
    Kram på dig!!

    SvaraRadera