-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


onsdag, juli 22

Ready

and fit for fight
- the gym, here I come

Hyper, hyper, hyperaktiv och överskotts energi, haha!!!
Måste dock erkänna att man märker att kroppen behöver vila när man väl låter den återhämta sig och varva ned emellanåt.
Är inte helt återställd i mina ben, men det är inte ofta det händer.
Känns bara så konstigt att ha vilat heeela dagen lååååång från all träning!!
Det har varit så härligt idag, då vi har haft det så mysigt. Promenad på stan, mumsat på lite färska jordgubbar och njutit av ledigheten och solen tillsammans med Mike.


Imorgon är det dags för morgonintervallerna först och senare på dagen är det dags att pumpa axlar på gymmet, vilket jag verkligen ser fram emot!! Då ska de plågas och plågas varje sekund under hela passet!!


Nu jäklar ska de utvecklas!!!




- Nu kör vi på resten av veckan - oh yeah!

2 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Mike har helt rätt att du måste ta dina vilodagar till vara och njuta av tiden tillsammans utanför träningen :-D.... glöm inte bort tiden ni har tillsammans, den e oerhört viktigt!

    Men jag måste säga att du e otrolig duktig och vilken kämpa glöde du har!

    Fortsätt med dig och du kommer såå ännu mera grymare än vad du e nu....

    Jag diggar dig som fan! Gillar din stil och din personlighet. Kommer bli grymt rolig att få träffa dig sen när väl tiden kommer :-D

    Ha de gott och kämpa vidare!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Hallå där :D

    Jaaa men det är klart att jag njuter av vår tid tillsammans utanför träningen, vi har så otroligt kul vad vi än gör. Vi är inte bara livspartners utan även bästa vänner :D

    Tack gumman, gör bara mitt jobb med träningen och dieten! Hihi gulligt av dig. Jag hoppas iallafall att man lyckas utvecklas dessa månader framöver.

    Nu blir jag tagen på sängen med alla dina snälla ord, tack Sofia!
    Ser också fram emot att träffas, verkligen!!

    Kämpar på, promise!!
    Stor KRAM till dig du gulliga! :O)

    SvaraRadera