-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


torsdag, juli 23

Pumping iron

Hardcore workout today


Oh boy, vilket axelpass idag!!!!
Kände mig fyllig, stark och oerhört laddad. Var starkare än någonsin idag, trots att jag är inne i dieten och ligger på underskott, men det kändes toppen!
Ju mer vi pumpade desto mer vill jag ge - It felt Greaaaat!

Har så otroligt kul på gymmet med Mike - vilket team vi är, I love IT!


Haha är så slut att jag inte orka skriva något längre inlägg, men jag kör på som vanligt.
Träningen känns fantastisk kul just nu och motivationen är på topp!!



Här har vi en tjej som är GRYM!

Dagens träning
Morgoncardio: 40 minuter intervaller crosstrainer
Styrketräning: Axlar

Kvällscardio: 40 minuter intervaller steppmaskin


Imorgon väntar ett dödsarmpass :O) ... oh yeah!


...Time to sleep - sweet dreams...

3 kommentarer:

  1. Tack för frisörtipset, ska nog testa henne då. Återkommer med betyg :-)

    Är nyfiken på vilka som är dina favoritövningar för axlar och särskilt baksida axlar?

    kram och ha en fin helg!

    Lene

    SvaraRadera
  2. Goood morgon :D

    Absolut, vill höra vad du tycker sen!

    Oh, axlar - my favorite!! Muskelgruppen som jag älskar och hatar, haha. Vill att de ska utvecklas till bollar NU, haha. Underbart att köra skiten ur axlarna.
    Hmm, låt se - just någon favoritövning kan jag inte komma på då jag varierar övningar väldigt mycket gång till gång, sålänge man verkligen kör slut på axlarna. Pressar av olika slag, samt hantellyft åt sidan, med olika vinklar som verkligen DÖDAR! Mycket högreps & dropset varvat med tunga pressar och dragövningar.
    För själva baksida axlar tycker jag omvänt pecdec är grymt bra, samt enhandsdrag i kabel. Man får ju med en heldel baksida när man kör dragövningar.
    Hoppas det svarade lite på din fråga :)

    Trevlig helg på dig tjejen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Den där tjejen må vara grym, men hon är inte "ren".

    SvaraRadera