-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


måndag, juli 6

Pre-contestdiet. Start!

Dag 1

Startvikt: 67.2 kg

Jajamen då var man igång med

Pre-contestdiet
inför FitnessFestivalen 2009. Känns fantastisk och otroligt spännande. Motivationen är på topp och jag är verkligen på hugget!

Har verkligen velat fram och tillbaka under lång tid, då motivationen har inte alltid varit på topp och jag inte riktigt varit säker på om jag ville ge mig in i leken igen, men nu har jag verkligen tänkt igenom detta noga och äntligen bestämt mig. Ni som känner mig vet ju hur jag är, haha. Ger jag mig in i något så ger jag inte mig förrän jag nått mitt mål. Dessvärre kan min envishet vara till nackdel ibland, men denna diet ska jag verkligen lyssna mer på min kropp och gå mycket mer på känsla.
Nu har man förhoppningsvis lärt sig ett och annat om sin kropp efter förra tävlingen och jag hoppas att man lär sig av sina misstag och använder sig av sina kunskaper under denna diet och tävling.

Kroppen har varit som en svamp senaste 2 veckorna då jag varit sjuk, så vikten har gått upp ordentligt, men eftersom jag känner min kropp så kommer jag tappa en hel del vatten nu denna vecka och nästa.

Nu JÄKLAR kör jag så det ryker - oh yeah!



Formcheck - Upplägg

Startvikt - 67,2 kg

Förbränningsträning:
Det kändes helt underbart att köra igång med intervallerna igen efter så lång tid och jag kommer fortsätta med 40-50 minuters intervaller både morgon och kväll tills jag känner att något behöver ändras.

Styrketräning:
delas upp på 5 dagar som vanligt tillsvidare


Kost
Mitt kostupplägg kommer att ändras var 3:e vecka så kroppen inte vänjer sig och för att jag själv ska få variation.

3 kommentarer:

  1. happy birthday to you happy birthda to you , haaaaappy birtday to Sashliiiiiiiii haaaaaaaaaappy birthday to you !!!

    Love you girl & måste ses snart.
    Vanessa

    SvaraRadera
  2. Ska bli grymt roligt å följa dig gumman! Man blir ju nästan lite sugen själv att stå på scenen med dig. Jag håller på dig och finns här till 100%....du e så grym och du kommer bli ännu grymare! Ge järnet nu tjejen!!! Kul att du e tillbaka igen!

    Kram Kram Sofia å Martin

    SvaraRadera
  3. Vanni:
    TACK baby!! :D Du kom ihåg ;) Hihi!
    Love you to bebbe!
    JA vi måste absolut ses snart!

    Sofia:
    NI ÄR FANTASTISKA MED erat stöd!!
    Jag tror på dig med gumman, bara att kötta, haha!
    Många kramar på ER! :D

    SvaraRadera