-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


söndag, juli 5

Tävlingsdiet?

Tävling på gång?? ja eller nej, eller kanske...
Tävlingssuget är STORT och suget efter bättre form börjar göra mig otålig igen.

Saknar diet, saknar intervaller, saknar The Pain haha!
Jag vill upp på scen och glänsa, stråla, njuta!!

Vägen dit är tuff, den är lång och oerhört krävande men det är något som lockar enorm. Att kliva upp på scen i höga klackar, doften av tävlingsfärg och glittrande bikini får mig att pirra inombords
.
Jag vill, jag vill, jag vill!!!

Så vad händer nu då?

Ska jag starta en tävlingsdiet?? Eller?

Har en C-uppsats nu i skolan till hösten som får mig att tveka, så det kommer först såklart... men man kan alltid känna efter under resans gång och avbryta i värsta fall... eller hur?

Så vad ska jag göra?
Äh varför inte, haha - imorgon börjar dieten, 6 juli - min satsning mot FitnessFestivalen 2009!

6 kommentarer:

  1. Yeeeeyyyy!!!! Härligt tjejen!!! Kanske kanske får vi stå på samma scen då :oD Om jag kör vill säga, vi får se... ;o) Inget bestämt än, men dieten är igång inför en plåtning i november i alla fall :o)
    Massa pepp till dig gumman!
    KRAM Lina

    SvaraRadera
  2. Åh va kul!
    Hoppas vi båda klarar oss hela vägen fram trots tuffa tider i skolan! Kör hårt!
    Kram =)

    SvaraRadera
  3. Härligt vännen! kör järnet nu och upp och äg scenen och vissa domarna denna gången! OBS blir inte för hård nu !!!! haha! /Martin Hälsa din stora pojk! Sofia hälsar till er både

    SvaraRadera
  4. Jag säger bara KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

    SJÄLVKLART SKA MAN TESTA FUNKAR INTE DET SÅ KAN DU BARA VARA I SKIT BRA FORM ÄNDÅ :O)

    VANNI

    SvaraRadera
  5. wiiiieeee!!! YES, lovley girl!!!
    Bara köra på! Va kul gumman =)
    Stor kram!

    SvaraRadera
  6. TACK FÖR ERAT stöd och peppande!
    Känns verkligen härligt att veta att ni tror på mig och följer mig!! Ni är allt för HÄRLIGA mina vänner!

    Lina:
    Åh tjejen det vore ju grymt kul verkligen, vi får hoppas på det!
    KRAM vännen!

    Mari:
    Ja verkligen :D Vi får kämpa på som tusan tillsammans!
    Kram på dig tjejen!

    Martin:
    Ja absolut, du vet att jag kommer ge ALLT hahaha! Nedå ska inte bli tokhård igen :D
    Mike hälsar så gott till er båda. Hälsa så gott till donnan med!

    Vanni:
    Ja jag KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR på BABY!
    Precis håller med dig tjejen!

    Denice:
    Hihihi ooooh wohooo! Lovar ska döda som tusan, haha!
    Mega kram på dig!

    SvaraRadera