-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


torsdag, juli 16

Just Do IT

No pain - no gain!



Japp ytterliggare en dietdag börjar ta sin slut och jag är helt mör, mosad, trött & DÖD i kroppen. Känns underbart att känna att man har tagit ut sig maximalt. Min Mike dödade mig mer eller mindre med sitt sjuka upplägg under axelpasset idag, så om inte jag lyckas förbättra min små axlar efter detta upplägg som vi kommer köra så är det något allvarligt fel på mig, haha!

Det börjar hända saker i spegeln enligt honom, men jag känner mig "slappare" och mjukare i kroppen (vilket tyder på att det börjar släppa ordentligt) men man blir ju så lätt blind. Man känner sig nästan i sämre form när kroppen är i det stadiet, men bara att kämpa på så borde man själv märka skillnad snart.


Dagens träning

Morgoncardio: 40 minuter intervaller på crosstrainer
Styrketräning: Axlar
Kvällscardio: 40 minuter intervaller steppmaskin



HERREGUD vilket pass det blev, PAIN PAIN PAIN - I LIKE IT ALOT!

Tack min älskling Mike som pushar och peppar mig precis som jag vill bli under träningen. När jag blir stor vill jag bli lika grym som dig baby!


Nu är det dags att få i sig något, så bara att ta sig till köket och hitta på något gott :O)
Snart helg people!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar