-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


fredag, juli 17

Hungrig, kinkig och helt slut

- en typisk dietdag idag

...dagen från helvetet känns det verkligen som, herregud som jag har mått idag. Trött, kinkig, hungrig, sliten, seg... ja jag kan nog fortsätta i evigheter känns det som, MEN jag överlevde haha!

Har verkligen hänt mycket på kroppen nu senaste dagarna, men det har inte varit gratis direkt, för det har kostat massor av energi och en vilja av stål.
Jag har ju en tendens att köra på för hårt ibland och inte vänta in och lyssna på min kropp så Mike min second coach kommer få ta över mycket ansvar denna diet, så det inte slutar som förra gången, då min envishet tog över i princip allt och jag slutade lyssna på honom, och många andra för den delen, vilket resulterade i att jag gick ut för hårt, brände ut mig och blev alldeles för sliten.



Dagens träning
Morgoncardio: 40 minuter intervaller crosstrainer
Styrketräning: Armar
Kvällscardio: 40 minuter intervaller steppmaskin

My Mike boy har planer inför morgondagen, så vi får se vad har han kokat ihop.
- I trust him all the way.

Nu ska jag ta och slänga ned mig i soffan, haha. Natti natti på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar