-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


onsdag, juli 8

Fantastisk födelsedag!

♥♥TACK för all kärlek!♥♥

Åh måste bara skriva att jag har blivit så bortskämd med massor av presenter och blivit behandlad som en riktig prinsessa på min dag av mina älskade!! Oförglömlig dag full av underbara presenter och massor av kärlek!
Ska ta mig tiden och slänga in vad jag fått i presenter, samt lite mysiga bilder!

Ni vet vilka ni är och hur mycket ni betyder för mig. Älskar Er!

__________________________________________________

Tack även för alla gratulationer och även för att ni tror på mig.
Ska svara på kommentarerna så fort jag hinner. Får alltid en motivations boost av att läsa vad ni skrivit - vilket rus :D
__________________________________________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar