-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


måndag, juni 15

Working girl

Yes, då har man nyss kommit hem från jobbet och hunnit varva ned.
Ganska lugnt på jobbet denna måndag och det märks att semestern har börjat komma igång för många.


Som vanligt började jag min dag med 90 minuters morgonpromenad. Var bara att sätta på sig regnkläderna, på med kepsen och bege sig ut. Inget väder ska längre stoppa mig.
Får jag inte komma ut på morgonen och gå känner jag mig inte alls lika avspänd och glad under dagen. Självklart vilar jag om jag känner mig strött eller sliten, men annars är jag gärna ute på morgonpromenad :)

Annars är det vila från gymträningen idag, men imorgon väntar ännu ett mördarpass!!


Dags att fixa ihop en god sallad, får se vad köket har att erbjuda!



Tror det får bli något liknande den jag gjorde förra veckan - en av mina favoriter, min kryddiga räksallad!

Hemma marinerade färska räkor på dijonsenap, italienska kryddor, samt vinäger och olivoja på en bädd av ruccola, solrostorkade tomater, gurka, broccoli, champinjoner och massa andra goda grönsaker.

Smaskens :)

2 kommentarer:

  1. Jag också - han är helt underbar. Samma gäller James Morrison och James Blunt också tycker jag; liknande genre.
    Åååh så mysigt :)

    Åh va kul med lite nytt med håret; du får uppdatera vad du bestämmer dig för.
    Tack så mycket sweetie!

    Ha en mysig kväll nu!
    Massa kramar

    SvaraRadera
  2. Ja visst är han :D

    Fredag ska jag fixa till håret, längtar verkligen!
    Självklart, ska se till att komma ihåg att be mamma ta före och efterbilder :D

    Kram på dig gumman! :)

    SvaraRadera