-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


tisdag, juni 16

Pumping iron!

Dagens träning
Morgonpromenad 90 minuter
Styrketräning: bröst & biceps



Gud då är man totalt slut nu efter en fullspäckad dag med cardio, jobb och träning, men man blir alltid lika glad då man får finbesök av Thomas :)


Jösses hittade bilder från Mikes och Thomas första tävling, LuciaPokalen 2006 - vilka minnen!!



Foto från Musclevikings.com

Underbart pass idag, då bröst & biceps stod på schemat.
Blev extra mycket inspiration idag då man fick träna med 2 hunkar - I know - lucky little me, haha!

Imorgon är man ledig från jobb och då ska det laddas extra mycket inför axelpasset som väntar. Ser redan emot träningen imorgon!

Senare på kvällen blir det att åka hem till mina föräldrar och bli extra ompysslad av mamma på hennes skönhetssalong. Känner för att piffa upp mig ordentligt och unna mig en skön behandling då det var ett tag sen man unnade sig något sånt.
Inte helt fel att ha en mamma som är frisör :)

Här är min lilla fantastiska ängel, som jag toklängtar efter. Jag älskar dig min gumma!

Måste ju bli extra fin då min älskade syster äntligen kommer hem från USA på besök under sommaren - redan på lördag.



GUD SÅ UNDERBART!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar