-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


tisdag, juni 9

Ups and downs!


Powerwalk and some shopping!



Började dagen med en långpromenad på 90 minuter igen. Njöt av solen och försvann i mina egna tankar. Underbart sätt att starta dagen på tycker jag.

Vila från gymmet idag, men imorgon blir det härliga ben!!

Dags att åka iväg för att handla hem mat. Börjar bli tomt i både kyl och frys här hemma.


Åh sötsugen idag har INTE varit snäll mot mig, inte heller humöret men bara att bita ihop och räkna med dessa "ups & downs".
Hatar att ha blivit så sockerberoende.

Dagen började bra och jag hoppas att den slutar lika bra, då jag känner mig lite kinkig just nu, haha!



Blir nog att göra iordning en god och fräsch räk & kräftsallad till senare ikväll och kanske något mer gott för kvällen. Ska se vad som lockar :)

Måste dock erkänna att en FETT stor godispåse inte hade varit helt fel!!!
Nej jag är varken kinkig eller bitter, haha!

This is me today:












Åh sköönt, mår redan liite bättre efter att ha skrivit av mig några rader.

Dags att cykla iväg och handla lite.


Hoppas ni är på topp idag!

3 kommentarer:

  1. hejsan tjejen...
    tittar förbi o sätter ett spår här med..;)
    kramis

    SvaraRadera
  2. Kul att följa dig vännen! Försöker toppa formen själv också, känns som det kan behövas... ;o) Mycket av det goda i vår!

    Kramis!

    SvaraRadera
  3. Hej tjejer!!

    Liza:
    Vad kul att du tittade in här och att du skrev några rader. Mycket roligare för mig när jag märker att allt fler hittar hit också.
    Kram!

    Lina:
    Tack gumman! Herregud, man känner sig inte på topp när allt sitter för tight och man känner sig obekväm.
    Har faktiskt planer på tävlingsdiet men gör detta för att få in rutinerna igen, men vi får se :)
    Vi får peppa varandra.
    Ha en fortsatt fantastisk vecka!
    Kram

    SvaraRadera