-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


onsdag, juni 10

Having a bad day...

....grått, kallt, blåsigt och regn....

Åh idag är humöret verkligen inte på topp.

Vädret påverkar mig så oerhört mycket märker jag (tyvärr) och jag kan inte göra annat än försöka ladda om och bli på bättre och piggare humör helt enkelt.

Känner mig såhär just nu:


Vill bara krypa ned i soffan framför tv:n och ge efter sockersuget...
... MEN NEJ nu ska jag ladda om till det benpass som väntar och tänka om!

Hatar att vara på detta humör, så nu är det dags att finna inre styrkan :)

Påverkar vädret er mycket?


Önskar er en fantastisk dag därute!

2 kommentarer:

  1. Hej vännen! Upp med hakan, det kunde har varit snö storm och 10 minus ute.... se från den ljusa sida...det kommer bli varmt och det e så mkt ljusar ute nu....men jag håller med dig att vädret påverkar en oerhört mkt! Jag tänker när det e detta väder att man kan vara inne med gott samvete å titta tv än att göra det när det e fint väder :-D... Å ännu en anledning att stanna på gymet extra länge när det e kass väder :-D

    Ha de fint tjejen!

    SvaraRadera
  2. Hej gumman!
    Hihi tack för ditt peppande! Behövs verkligen vissa dagar. Har bara kommit in i en fas där motivationen sviker lite, inte på gymmet men när det gäller att sköta allt det andra :P
    Hade det varit tävlingsdiet hade det varit annorlunda, men men snart kommer väl man bli på topp igen!
    KRAAAM

    SvaraRadera