-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


lördag, juni 13

Smile

..and the world will smile back at you

Nu är jag trött på att ha varit negativ i några dagar, vilket jag verkligen inte brukar vara.



Happy Sashli is back and I´m here to stay :)


Började min lördag med 90 minuters morgonpromenad, otroligt skönt och avkopplande start på helgen. Har inte varit på någon promenad senaste 2 dagarna pga all regn, men nu är jag på topp igen efter morgonen.

Senare idag är det dags att träna ryggen, men nu är det dags för lite mat.

Ha en fantastisk lördag!

3 kommentarer:

  1. Sötaste, har du kollat in min webshop den är öppen nu;)
    http://www.beautyinsideout.se

    SvaraRadera
  2. Heeej snygging!
    Kul att du tittade in :)

    Ja, det är så kul o skönt tycker jag, men ibland tar de allt emot oxå såklart ;)
    Låter som en bra plan, kör hårt tjejen!
    ha en mysig helg.
    Kram Julia

    SvaraRadera
  3. Linda:
    Gullig du är :) Ska absolut kolla in din webshop, med glädje!

    Julia:
    Hej sötis!
    Tittar alltid in hos dig, like your blog :)
    Tack ska du ha. Önskar dig en toppen helg med!
    Kram

    SvaraRadera