-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


lördag, juni 13

Dagens träning!

Rygg stod på schemat idag och passet kändes otroligt tungt till att börja med, men kändes allt bättre ju mer man pumpade på.

Som jag skrev tidigare inleddes dagen med morgonpromenad på 90 minuter


Ryggmaskin
, drag ovanifrån
40 kg, 4 set

Latsdrag
brett grepp
40 kg
50 kg

60 kg

70 kg

60 kg


Latsdrag bakom nacken

40 kg

50 kg


Sittande rodd

40 kg

50 kg

60 kg


Stångrodd
i smith
30 kg
60 kg

70 kg

60 kg


Hantelrodd

22 kg
25 kg, 2 set


Pullover

25 kg, 2 set


Nu är man helt slut i kroppen, vilket är så otroligt skönt efter så stor muskelgrupp.

Ikväll har man gottat sig en hel del, då det är helg. Blir nog lite mer gott imorgon då man inte är på någon diet men försöker hålla mig till bra mat under veckodagarna, då jag befinner mig i fas 1 i mitt upplägg fortfarande!

Min rygg 3 weeks out innan MTGP 2008


Hoppas på att kunna förbättra den till nästa tävling!!


Nu är det dags för lite snacks, sen blir det film :)

2 kommentarer:

  1. Tack tjejen!
    Jag hoppas bara att man lyckats förbättrat den något till nästa gång man ställer sig på scen.
    Tyvärr såg den INTE ut så på tävlingsdagen - det är ju trots allt den dagen som allt gäller, men men man lär och lär känna sig kropp förhoppningsvis!
    Kram på dig :)

    SvaraRadera