-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


onsdag, juni 10

Vad har du för humorålder?

Hittade detta hos Denice, så jag var tvungen att testa.

Gjorde ett roligt test nyss för att kolla vilken humorålder jag har. Testet var roligt och gick snabbt... Min humorålder var 26 - haha vilket stämde bra då jag fyller 26 den 7 juli.
Det sjuka är att mitt resultat stämde riktigt bra på mig, haha...


Gör testet du också för att ta reda på din egentliga humorålder.

Här hittar du
humortestet



RESULTAT

Din humorålder är 26 år

Du tillhör generation Ironi och är vän med Göran, ”Sudden”, Glenn Killing och Peeeercy Nilegård. Bäst alla kategorier idag är Filip och Fredrik och Katrin Zytomierska är också rätt ball. Du skrattar högt bland dina vänner men bara om skämtet håller måttet. Interna skämt är de roligaste! Du älskar storstäder och rör dig där det finns mycket människor, där finns det också gott om folk att skratta åt.

Favoritprogram på Comedy Central: The Office & Californication



Prova och få er ett gott skratt!

3 kommentarer:

  1. Men hallå, dne där profilen passar mer in på mig!!
    kraaaaaaaam!

    SvaraRadera
  2. Jag fick samma som du, fast jag blev 27 år och jag är bara 22... hmmm, mogen humor för min ålder alltså??? =/ *haha*

    SvaraRadera
  3. Denice:
    Haha är du säker på att du tog rätt kön på testet till att börja med? :D
    Kraam kram!

    Anneli:
    Hej :D Vad kul med en ny läsare som lämnar spår. Ska kika in hos dig med!
    Haha bara att gå ner till kiss o bajs åldern igen då eller?? haha

    SvaraRadera