-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


torsdag, juni 11

Onsdagens tunga pass!

Träningen går bättre än på länge faktiskt - fantastiskt känsla!
Har verkligen saknat att få i sig mycket mat (rätt mat såklart) som kombineras med tung träning!

Ben stod på schemat igår - framsida lår & vader

- some heavy ass weights

Benspark
4 set 35-55 kg (uppvärmning)

Benpress
50 kg x 20 reps
100 kg x 20 reps
150 kg x 15 reps
200 kg x 13 reps (här började det kännas riktigt tungt)
250 kg x 10 reps
290 kg x 8 reps

Benböj i smithmaskin (30 kg på smithen, vilket jag räknar med som totalvikt här)
70 kg x 20 reps
80 kg x 16 reps
100 kg x 10-14 reps, 2 set

Benspark
55 kg x 13 reps
60 kg x 9 reps
60 kg x 7 reps
50 kg x 14 reps

Vader
4-5 set totalt i sittande maskin

Detta pass gick riktigt bra och jag blev förvånad över min styrka i benen.
Supernöjd & superslut är bästa sättet att beskriva detta pass med!!


Min Mike sporrar mig till 100% och verkligen ger mig motivationen att ge det där extra som många gånger kan behövas!!! Man blir ju faktiskt som den man tränar med - fokuserad, målmedveten och satsar Allt! Nu bygger vi på oss muskler my darling, så får vi se hur framtidens närmaste planer ser ut ;)

Här har vi ett grymt par, Branch & Trish Warren med sjukt bra ben och köttiga kroppar - riktigt snyggt par


Idag blir det vila då man knappt kan gå, haha...
Men
imorgon är det back to busines!

Hoppas ni får en härlig torsdag!

3 kommentarer:

  1. Tja tjejen! imponerade pass :-D...fortsätt så! I like it!!!!!

    Vi hörs tjejen!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. de va inte dåliga vikter du köttar med bruttan =) Pump it pump it baby!
    Kram snygging!!!

    SvaraRadera
  3. Hello brudar!!

    Sofia:
    Tack vännen! Ska kötta på ett tag till innan den riktiga dieten börjar :P
    ha det gott!
    Kram

    Denicé:
    Pumpar på så gott jag kan, hahaha!
    Längtar dock tills tävlingsdiet börjar så man kan få skala av fettet, haha!
    Krraaam på dig!

    SvaraRadera