-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


onsdag, juni 17

Hemma hos mina föräldrar!

Sitter här och smuttar på min tredje kopp persiskt te (såå gott) och bläddrar igenom några foton som mamma har på sin dator från min och Mikes USA resa - ÅH vill verkligen tillbaka dit igen!!

Tänkte dela med mig av några roliga foton främst från Las Vegas och Olympia mässan!

Utsikt från vårat Hotell

One of the nights in Vegas




Vi och Big Ron




Några väl kända ansikten.. och kroppar :D








Olympia Expo








Jag och mina älskade Mike ute på shopping

..och jag med en STOR chocolate cheesecake
- från The Cheesecake Factory - JUMMIE!!

UNDERBARA MINNEN & STUNDER
Nu sitter jag här som sagt och blickar tillbaka till min och Mikes helt makalösa, fantastiska och magiska resa till USA och Olympia Weekend förra året. Kan nästan inte tro att man har varit där. Den resan kommer man minnas förevigt!! Oförglömligt kan jag lova er!

Dagens träning flöt på lika bra som det gjort den senaste tiden och jag njuter av varje pass vi kör.
Som vanligt blev det 90 minuters morgonpromenad i underbara solen.
Jag, Mike och Thomas hade bokat ett axel och triceps pass idag, och det gick riktigt bra, trots att man var helt slut i brösten efter gårdagens träningen, haha. Blev ett tungt och intensivt pass, då jag skulle med bussen till Karlstad lite senare.
Säger bara att LAS VEGAS MÅSTE UPPLEVAS!
Dags att natta kudden och drömma vidare om USA :D

7 kommentarer:

  1. Ååååh jag vill oxå dit!
    Ha en underbar Midsommar och hälsa Micke.
    Kram på dig stumpan!

    SvaraRadera
  2. DU BARA MÅSTE måste MÅSTE till USA. Det är en heeelt annan värld.
    Vet inte ens om det går att beskriva, man måste uppleva det själv helt enkelt :D

    Ha en fantastisk midsommar och hoppas att solen skiner på oss alla!!

    Det ska jag absolut göra :)
    Kram gullet!!

    SvaraRadera
  3. Jag det är underbart gott; yes det är jag - men äter fisk och räkor.
    Tycker inte om kött el kyckling :)

    Detsamma till dig gumman!
    Ha de å mysigt.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Säger exakt samma sak... Man får INTE dö utan att upplevt VEGAS, får en klump av saknad i bröstet när jag ser dessa bilder. Massa kramar gumman hoppas du mår bra och haft en fin helg

    SvaraRadera
  5. Linda
    Vegas är oförglömligt, no matter what!
    Tusen tack gumman!
    Kram på dig med :)

    SvaraRadera
  6. Vore jätte trevlig om vi två plus våra små pojkar åkte me dit någon gång å kolla in tävlingarna där =9

    Är jätte avis att ni har redan varit där :-S...måste varit en härlig och häftig upplevelse!!!

    Kramiz påre... hoppas ni hade en bra midsommar helg i värmland =)

    SvaraRadera
  7. Sofia:
    Ja absolut!!! Det vore superkul!
    Upplevelsen är obeskrivlig, tror jag skrivit det typ 100 gånger, men men det är ju SÅ!

    Kram på dig med vännen!

    SvaraRadera