-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


tisdag, juni 30

Min Detox kur - dag 2

Dag 2

Yes då var man inne på sin andra dag och allt rullar på.

Känner mig redan lättare i kroppen och jag njuter av den fräscha maten, dvs mycket frukt och grönt, fisk och räkor.
Igår kväll hade jag fruktansvärt ont i huvudet dock, undrar ifall det kan bero på att jag inte stoppat i mig något socker och det kan vara därför. Att bli beroende av socker och plötsligt sluta upp med det kan bidra till huvudvärk nämligen. Jösses vilken drog socker är - makes me sick, usch!

Idag blev det även
2 långpromenader i lugn takt, vilket var helt underbart. Sol, sol och ännu mer sol!

Börjar ÄNTLIGEN bli frisk och jag tror faktiskt att imorgon ska jag till gymmet!!
LADDAD TILL TUSEN! Känner mig som ett barn på julafton, jippi, hahaha!

Wohoooo!
Alla biffar på gymmet se upp för här kommer JAG! Haha
DÖDA DÖDA DÖDA .. mina små muskler


HYPER SASHLI

2 kommentarer:

  1. Den detox-variant du valt är ju grym, många kör ju bara med flytande föda och då oftast i form av div buljonger vilket många gånger gör en helt orkeslös. Skönt att du känner dig bättre nu, förstår att du längtar till gymmet ;O)

    SvaraRadera
  2. Hej Linda!
    :D Va kul att du tittande in här och lämnade kommentar, blev verkligen positivt överraskad!
    Ja visst är den varienten grym. Känns riktigt bra med faktiskt.
    Man får kraft och mer energi av denna variant, då man verkligen känner hur kroppen blir "lättare" och piggare.
    Gymmet idag var rena DRÖMMEN! :D

    SvaraRadera